Loreal Elseve Arginine Direnç X3 Dökülme Karşıtı Şampuan

Herkese yeniden selamlar, blogumu düzenli olarak okuyan okuyucularım bilir, ben Elseve komple onarıcı 5 şampuanı çok severek kullanıyorum. Market şampuanları arasında saçlarıma en iyi gelen marka Elseve. Tabi her serisi değil. Mesela çok sevilen mucizevi yağ serisinin şampuanı benim saçlarıma hiç iyi gelmedi. Farklı çeşitlerini de denemek için A101 indiriminden Arginine direnç serisini de almıştım. Neredeyse bitmek üzere olan şampuan hakkında artık yorumlarım netleşti. Merak ediyorsanız yazımın devamına buyrun.

Elseve arginine direnç şampuan kullananlar
 Neler vaat ediyor göz atalım,

"Yeteri kadar beslenemeyen saçlar güçlenerek uzayamaz. Zamanla koparak dökülür. Arginine ve Nutri-omega ile zenginleştirilmiş Elseve Arginine Direnç X3 yoğun besleyici dökülme karşıtı şampuan", 

  • Saç kökünü besler
  • Koparak dökülmelere karşı korur.
  • Saçın güçlenerek uzamasını sağlar.
Elseve şampuan kullananlar
Benim saçlarım sık boyama sebebiyle yıpranmış fakat dökülme problemim yok. Tabi her saç gibi banyo esnasında,tararken dökülmesi gereken miktar kadar dökülme oluyor. Bu şampuanı kullanırken bu dökülme miktarında önemli bir azalma olduğu fark ettim. Fakat bu durum şampuan yarılanıncaya kadar sürdü.Sanırım saçım şampuana alıştı ve tepki vermemeye başladı. Yoğun saç dökülme probleminde nasıl bir etki gösterir yorum yapamıyorum. Sonuçta her saç tipi farklı ve alınan sonuçlarda değişkenlik gösterebilir.

Elseve arginine direnç x3 şampuan yorumları
Saçlarımı yıkarken kremli şampuan gibi bir etki bırakıyor. Yumuşacık yapıyor saçlarımı,kokusu çok güzel. Köpürmesi diğer market şampuanlarına göre daha az geldi bana. Sık boyanan ve işlem görmüş saçlarıma verdiği yumusaklığı ve kolay tarama etkisini çok sevdim. Bu sayede koparak dökülmelerime önemli bir fayda sağladı. 
Saçlarımın yağlanma ve kirlenmesini ekstra hızlandırmadı. Yağdan, kirden ve saç bakım ürünlerinin kalıntılarından saçlarımı güzel arındırdı.
Saç derimde herhangi bir iritasyon yaratmadı. Kaşıntı,kuruluk ve kepeklenme gibi sorunlarla karşılaşmadım. 

Elseve arginine direnç şampuan içeriği
İçerik bilgisi merak eden okuyucularım için görsel eklemek istedim. Sülfatsız şampuanları ben sürekli kullanamıyorum. Bir süre kullanıp ara veriyorum. Çünkü uzun süre kullanım saçlarımda kuruluk ve saç diplerimde kaşıntıya sebep oluyor. Ara verince de market sampuanlarını deneyimleyip sizlere blogumda aktarıyorum. Elseve Arginine Direnç X3 şampuanı ben severek kullandım. 

Umarım faydalı olabilmişimdir. Fakat unutmayın şampuan konusunda herkes farklı deneyimler yaşayabiliyor. 
Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dilegiyle kucak dolusu sevgiler.😊

Elseve Komple Onarıcı 5 Şampuan ve Saç kremi inceleme yazımı okumak için tıklayabilirsiniz. 
 

YORUMLAR

BLOGGER: 1
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Loreal Elseve Arginine Direnç X3 Dökülme Karşıtı Şampuan
Loreal Elseve Arginine Direnç X3 Dökülme Karşıtı Şampuan
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgraYtNFULQmB0NzfkF2XNJEhO723YdL-UDI05fY7L5Smo8x3Uw_ZqMoucWQr-SR-HvdTKHtsSsi0osJN22Y_B5o1XJj6jo6Brmp8uTQU0Xo8O5I13WozCj46sIzPe2Ppe7RsBgUiOzAYdF/w400-h266/IMG_9882-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgraYtNFULQmB0NzfkF2XNJEhO723YdL-UDI05fY7L5Smo8x3Uw_ZqMoucWQr-SR-HvdTKHtsSsi0osJN22Y_B5o1XJj6jo6Brmp8uTQU0Xo8O5I13WozCj46sIzPe2Ppe7RsBgUiOzAYdF/s72-w400-c-h266/IMG_9882-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/06/loreal-elseve-arginine-direnc-x3.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/06/loreal-elseve-arginine-direnc-x3.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)