Bee Beauty Egzotik Yağlar Durulanmayan Saç Bakım Kremi

Merhaba blog ailem, durulanmayan saç bakım kremlerini sevenler burada mı? Ben çok seviyorum. Saçların kabarıklığını çok güzel alıyorlar çünkü. Yalnızca Gratislerde satılan Bee beauty markasının egzotik yağlar durulanmayan bakım kremini anlatacağım. Bu marka biliyorsunuz ki oldukça uygun fiyatlı. Fiyatlarına göre performansları çok başarılı. 

Bee beauty durulanmayan saç kremi kullananlar
200 ml ve tüp ambalaja sahip. Tüp ambalaj ince uzun. Biraz daha geniş ve kısa yapılabilirdi. Çünkü dik konuma koyduğumda en ufak darbede devdiriliyor. Bee beauty egzotik yağlar durulanmayan bakım kremi neler vaat ediyor hadi birlikte inceleyelim;

Marula yağı ile geliştirilen formülü kabarmayı önler.

Jojoba yağı, hindistan cevizi yağı, gliserin ve avokado yağı ile saçları yumuşatır ve besler. 

Parlaklık katar ve nem sağlar.

Saçları güçlendirir.

Kullanım şekli ise Banyo sonrası havluyla ıslaklığı alınan saçın boy ve uçlarına uygulanır. Saç diplerine yaklaşmadan uygulanması gerekiyor.

Bee beauty egzotik yağlar serisi yorumları
Bende kullanım şekline aynen uyarak banyo sonrası nemli saçlarıma uyguluyorum. Daha sonra saçlarımı havluya sararak 15 dakika kadar iyice bekletiyorum. Bu şekilde saçlarım kremi iyice emiyor ve daha etkili oluyor. Hatta vaktim varsa havluyu ısıtıp o şekilde sarıyorum. Normalde saçlarımı fönle kuruturken aşırı kabarma ve elektiriklenme yapar saçlarım. Bu kremi uygulayıp kuruttuktan sonra kabarma önemli ölçüde azalıyor. Bu özelliğiyle çok sevdiğim bir ürün oldu. 


Nemli saçlara uygulanması öneriliyor. Ben bazen kuru saçımada uyguluyorum.  Kuru saça uygulandığında biraz yapış yapış bir his oluyor. Fakat bu geçici bir durum. Benim saçlarım çok aşırı kuru olduğu için üzerinden saç bakım yağı da geçiyorum. Bu şekilde saçlarım yumuşacık oluyor. Ama saçlarınız ince telli ve çabuk yağlanıyorsa bu yöntemle saçlarınız ağırlaşabilir. Benim gibi saçlarınız neme aç ise bu yöntem çok iyi geliyor. Mutlaka deneyin😊 


Ürünün kıvamı ve akışkanlığı gayet iyi. Katı değil. Su gibi akışkanda değil. Uygulanması kolay bu özelliği ile. Avuç içinde kolayca dağıtıp saçlarıma sürüyorum. Kokusu çok güzel. Bu kokuyu seveceğinize eminim. Bu kremi uyguladıktan sonra saçlarınız kayıp gidiyor. O kadar kolay bir taranma sağlıyor ki. Ben saçlarımı ıslakken taradığım için elim hep bu ürüne gitmeye başladı son zamanlarda. Bir diğer güzel özelliği saçları şekillendirme ciddi anlamda kolaylaşıyor. Maşanın daha iyi tuttuğunu ve kalıcı olduğunu gözlemledim bu ürünle.
Uzun süre kullanmadığım için onarım etkisi var mı bilmiyorum. Ama sanmıyorum da. Saçlarımda parlaklık etkisi göremedim. 
Genel anlamda sevdiğim bir ürün oldu. Azıcık kullanmak yeterli oluyor. Gramaja bakacak olursak uzun süre saç bakım rutinime eşlik edecek bir ürün😊 Saçlarınız sert, zor şekil alıyor, kabarık ve elektirikleniyorsa bu ürüne şans verin derim. Gratis indirimlerinde 10 tl ye kadar düşüyor fiyatı.Alın😂
Bu ürün hakkında söyleyeceklerim bu kadar. Umarım faydalı olmuşumdur. Başka ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle hoşça kalın ^^ ^^
 

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Bee Beauty Egzotik Yağlar Durulanmayan Saç Bakım Kremi
Bee Beauty Egzotik Yağlar Durulanmayan Saç Bakım Kremi
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjIfi7p_lP4L0We84wHfVevuwTPk3u8a06yauo8cMsSwKIua0fbJyIY4UmikesnpLheGHevEkV8WOuus0cULlkozqcU-M15cFGZpijjk2c7OD_W9Lw6rgS4gqQIJiGBdP1uR-g0sqXZnEdu/w400-h266/IMG_8596-02.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjIfi7p_lP4L0We84wHfVevuwTPk3u8a06yauo8cMsSwKIua0fbJyIY4UmikesnpLheGHevEkV8WOuus0cULlkozqcU-M15cFGZpijjk2c7OD_W9Lw6rgS4gqQIJiGBdP1uR-g0sqXZnEdu/s72-w400-c-h266/IMG_8596-02.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/03/bee-beauty-egzotik-yaglar-durulanmayan.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/03/bee-beauty-egzotik-yaglar-durulanmayan.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)