Dax Supergro Kullananlar

Herkese yeniden merhaba! Bugün deli gibi seveni olan ve bir o kadar da sevemeyeni olan Dax Supergro hakkında deneyimlerimi anlatacağım. Bu ürünle kuaförün saçımı oryel ile yakması sonucu tanıştım. Yaklaşık 3 yıl önce! Saçlarım sünüp kopuyordu. Biraz araştırınca bu ürünün faydalı olduğunu ögrendim. Saçı yanmış bir kadına hangi ürün iyi geliyor derseniz onu alır.  O kadar zor bir durum ki. Banyoda hamurlaşıp süner. Kuruyunca kuruyup kopar. Tararken tomarla dökülür. Peki yanmış saçlarıma nasıl bir etki yaptı? O halde okumaya devam edin😊


Öncelikle belirtmem gerekir ki belime kadar uzanan saçlarımı omuz hizama kadar kestirmek zorunda kaldım.  Yanmış saça Dax supergro mucize yaratmayacaktı tabi ki. Bunun bilincinde olarak bu ürünü aldım.  Ama saçlarım çok sert, nemsiz olduğu için yoğun bir bakıma ihtiyacı vardı. Bu ürünü ilk önce kullanım talimatında belirttiği gibi saç diplerime uyguladım. Saçlarını hızlı uzatmak için kullananlar çok fazla. Bende tabiki saçlarımı kestirdiğim için uzatmasını da istiyordum. Ancak saç diplerime sürmek benim saç derimi rahatsız etti. İyice arındırsamda kafa derisi içine emdiği için banyodan 1 gün sonra saç derimde kaşınma, hızlı yağlanma sorunları yarattı. Bende kullanım  talimatına uymayarak kullanmaya devam ettim. 


Kullanım talimatında tüm saça uygulamayın dese de, ben ürünü banyo öncesi saç diplerime yaklaştırmadan sürdüm. Banyo da saçı ıslatmadan şampuan sürüp öyle yıkadım. Aksi halde arındırmak çok zor! Bu şekilde kullanımda çok daha iyi sonuç aldım. Saçlarımı çok güzel yumuşattı. Bu şekilde haftada 2 defa kullandım. Ve yanık saçlarım giderek güçlenmeye ve kopmamaya başladı. 


Mucize yarattı saçlarımda diyemem ama düzenli kullanımla saçlarımı olduğundan çok daha iyi bir hale getirdi. Saçlarımdaki sorun ortadan kalkınca kullanım sıklığını epey azalttım. Çünkü sonradan içeriğine baktığımda petrolatum bulundurduğunu gördüm. Böyle bir içeriğe sahip ürün saç derisine sürülmeli mi ? 
Yinede saçlarıma verdiği güç ve yumuşaklık etkisini sevdiğim için ayda 2 defa kullanmaya devam ediyorum. Saç uzatma konusunda pek bir yorum yapamayacağım. Ancak saç uzaması genetik sınırlarımız çerçevesinde gerçekleşir. Bu ürün saçınızı ayda 5 cm uzatır diyenlere asla inanmayın öyle bir ürün yok! Ancak içerisinde ki yağ çeşitliliğiyle saçlarınızı besleyerek normal uzamanıza destek olarak 1 yada 2 cm fazladan uzama etkisi sağlayabilirsiniz.


İçerik bilgisini yukarıya ekledim merak edenler için. Ürünün kıvamı bildiğiniz vazelin gibi görünüyor. Ancak uygulamadan önce avuçlarınızda yayarak ısıtınca yağ kıvamını alıyor. Kokusu onca yağ karışımına rağmen bence güzel. Ve çok bereketli bir ürün. Az uygulamak yeterli oluyor. Son zamanlarda fiyatı gereksiz artmış. Üstelik sahteleri de geziyor ortalarda. Gratis, Watsons gibi güvenilir mağazalardan temin etmenizi tavsiye ederim. Benim Dax Supergro hakkında deneyimlerim bu şekilde. Çok olmazsa olmaz bir ürün değil. Siz bu ürünü kullandınız mı? Hangi amaçla ve saçlarınızda nasıl etkiler aldınız? Aşağıya yorum olarak bırakırsanız sevinirim😊 Başka bir ürün incelemesinde görüşmek dileğiyle hoşçakalın ^^ ^^

YORUMLAR

BLOGGER: 1
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Dax Supergro Kullananlar
Dax Supergro Kullananlar
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjaqR8FVBp3y2w9u4M7VCcgrUqamXraKriSPpx2V7oIJYFrzWuK8p_oEmCyRlOalzy1KmszKMSMNalNRm3L_lSffrwYMcfz006d_Et5WT0YBv6KX1cQ3ub3Ktifw2vyrbfim6oNWHcFzZT6/w400-h266/IMG_7435-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjaqR8FVBp3y2w9u4M7VCcgrUqamXraKriSPpx2V7oIJYFrzWuK8p_oEmCyRlOalzy1KmszKMSMNalNRm3L_lSffrwYMcfz006d_Et5WT0YBv6KX1cQ3ub3Ktifw2vyrbfim6oNWHcFzZT6/s72-w400-c-h266/IMG_7435-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/03/dax-supergro-kullananlar.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/03/dax-supergro-kullananlar.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)