Garnier Saf ve Temiz Kömürlü 3'ü 1 Arada Kullananlar

Herkese selamlar! Bugün yine cilt bakımıyla devam ediyoruz. Kullandığım cilt bakım ürünlerini sırayla blogumda anlatacağım. Garnier Saf ve Temiz 3'ü bir arada serisi yıllardır var. Benim sadece banyo da kullandığım bir temizleme ürünü. Yeni çıkan kömürlü serisini merak ettim. Markette gezinirken 50ml olan küçük boyuna denk geldim. Denemek için bu tarz küçük ambalaj ürünlere bayılıyorum. Kömürsüz olan serisi büyük boy olarak sürekli banyomda yer alır zaten. Hergün kullanmıyorum cilt tipime pek uygun değil çünkü. 


Yağlı ve siyah nokta oluşumuna yatkın bir cildiniz var ise bu ürün pürüzsüzlük ve sebum kontrolü sağlamayı vaat ediyor. 
1.Temizleme 
2. Peeling
3.Maske
Yani size 3 farklı kullanım imkanı sunuyor. Ben genellikle banyoda peeling olarak kullanıyorum. Günlük temizleme olarak kullanmak cildimi tahriş edip kurutabiliyor. Kuvvetli bir temizleme ürünü olduğunu belirtmem gerekir. Ben her banyoda kullanmıyorum. Hafta da 1 en fazla 2 defa kullanıyorum. Özellikle yaz aylarında karmaya dönen cildimde t bölgemi güzel arındırıyor. 


Kömürlü demesinden anlayacağınız üzere siyah renge sahip bir ürün. Hafif bir kömür kokusu da alıyorum zaten. Ama parfümle karışınca çok rahatsız edici olmamış. İçindeki parçacıklar biraz iri tutulmuş. Hassas cildiniz varsa tahriş edebilir.Yıkama esnasında tırnakları bir miktar siyaha boyayabiliyor. Ama çok çabuk geçiyor bu durum merak etmeyin.  Banyoda gözeneklerim açılmış oluyor. Nohut tanesi kadar ürün benim t bölgem için yeterli oluyor. Hafifçe bastırarak uygulayıp peeling etkisini alıyorum. Aşırı bastırmak tahrişe sebebiyet verebilir. Dairesel haraketlerle ovalayıp yüzümü yıkıyorum. Bu kömürlü olan seri cildimi diğer normal olan serisinden daha çok kuruttu diyebilirim. Banyo sonrası hemen nemlendirici sürmem gerekiyor. 


Burun üstünde oluşan pütürlenmeler için birebir bir ürün. Siyah noktaları gidermez. Ancak oluşumunu önleyebilir. Siyah noktalarınız var ise önce onları temizleyip sonra cilt bakım rutininize bu ürünü ekleyebilirsiniz. Temizlenmiş, yağdan ve kirden arınmış bir cilt bırakıyor. Banyo sonrası o pürüzsüzlük hissini çok seviyorum. Eğer bu tarz peeling etkili ürünler değilde sadece yüz yıkama jeli kullanırsam bu pürüzsüz etkiyi alamıyorum maalesef. Bu sebeple bu tarz ürünlere ihtiyaç duyuyorum. 
Ancak bu ürün benim cildimi normal seriye göre daha fazla kuruttu. Kömürsüz olanı ile devam etmeye karar verdim. Eğer cilt tipiniz yağlı ise bu kömürlü 3'ü bir aradayı tercih edin. 
Genel olarak başarılı ve vaatlerini yerine getiren bir ürün. Umarım faydalı olabilmişimdir. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dilegiyle hoşça kalın 😊

YORUMLAR

BLOGGER: 2
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Garnier Saf ve Temiz Kömürlü 3'ü 1 Arada Kullananlar
Garnier Saf ve Temiz Kömürlü 3'ü 1 Arada Kullananlar
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhxZL6o46qZTSJWAIh2ik3d8Q2JGl3Ks4aIikD2iCArxuZP81xa0WzWQXWWHU_l87MddhJ3-NeSxV1otpjOvwcMvLGh-hwNX6-DMukyrAUieCSOLvSmANC8upiLkzDWm6oUkoAZxZ2OU_AQ/w400-h266/IMG_8739-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhxZL6o46qZTSJWAIh2ik3d8Q2JGl3Ks4aIikD2iCArxuZP81xa0WzWQXWWHU_l87MddhJ3-NeSxV1otpjOvwcMvLGh-hwNX6-DMukyrAUieCSOLvSmANC8upiLkzDWm6oUkoAZxZ2OU_AQ/s72-w400-c-h266/IMG_8739-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/03/garnier-saf-ve-temiz-komurlu-3u-bir.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/03/garnier-saf-ve-temiz-komurlu-3u-bir.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)