Clinique Moiste Surge Jel Nemlendirici Krem

Merhaba blog ailem, uzunca bir süre yoktum. O kadar çok özledim ki ürün incelemesi yapmayı. Anne olunca tüm enerjimi çocuğuma verdiğim için blogumu boşlasam da hep aklım buralarda kaldı. Neyse lafı çok uzatmadan sizlere bittikçe dönüp dolaşıp yine aldığım nemlendirici kremimden bahsedeceğim.


Clınıque moisture surge jel nemlendirici, jel kıvamında üretildiğini iddia etmiş olsa da bence jel kıvamında değil. Ancak ağır bir krem yapıda da değil. Kıvamını çok seviyorum. İçerisinde aloe vera özü var. Parfüm içermiyor. Cildi uzun süreli ve yoğun olarak nemlendirmeyi vaat ediyor. Bu ürün kuru cilt için bulunmaz bir nimet diyebilirim size.

Clinique jel nemlendirici kullananlar
Kuru ciltli biri olarak özellikle kış aylarında yaşadığım sorun şu; Nemlendirici sürerim 1 saat sonra hiç sürmemiş gibi cildim kupkuru olur. Clinique Moisture Surge Intense Jel Surge kremi çok sevmemin sebebi sürdükten sonra nem etkisi uzun süre devam ediyor. Makyaj altına da uygulamayı çok ama çok seviyorum. Kışın cilt kuruyunca fondöten öyle kötü görünüyor ki. Ama bu kremden sonra makyajımı yaptıktan sonra kafam çok rahat ediyor. Cildimde pullanma olmayacağından emin olurum. 

Clinique moisture surge nemlendirici kullananlar
Parfümsüz olması sebebiyle baskın bir kokusunun olmamasını seviyorum. Cilt bakım ürünlerinde aşırı parfüm kokan ürünleri pek sevemiyorum. Bu kremi cildi genetik olarak kuru olanlara özellikle kış aylarında gönül rahatlığıyla almalarını tavsiye edebilirim. Yoğun bir nemlendirme etkisi olmasına rağmen hafif yapıda, çok hızlı bir şekilde emiliyor. 


Clinique nemlendirici yorumları
 Fiyatı pahalı olsa da etkisi kocaman olan bu ürün kış aylarımın göz bebeği. Ve azıcık sürmek yeterli olduğu için ben 2 kış mevsimi kullanıyorum. Yaz aylarını daha farklı nemlendiricilerle geçiştirebiliyorum. Uzunca bir süre kullanabildiğim için pahalı fiyatını görmezden gelebiliyorum. Benim bu ürün hakkındaki görüşlerim bu kadar. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek üzere şimdilik hoşça kalın😊

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Clinique Moiste Surge Jel Nemlendirici Krem
Clinique Moiste Surge Jel Nemlendirici Krem
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhhqKmNN8BUEbI9xCSLZdYGxQnvSdDtwcAnbH2kpkiZbL7yizzd8sjUOwcGUuTBwC7qzQt3BO4AFgVF5EK2rtgbvlhQCPWjZhSpmY2KKpQfz63xMEoQdQQ3YSOmCD11MND2ZMQZ3Fj-gqyT/w400-h266/IMG_7275-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhhqKmNN8BUEbI9xCSLZdYGxQnvSdDtwcAnbH2kpkiZbL7yizzd8sjUOwcGUuTBwC7qzQt3BO4AFgVF5EK2rtgbvlhQCPWjZhSpmY2KKpQfz63xMEoQdQQ3YSOmCD11MND2ZMQZ3Fj-gqyT/s72-w400-c-h266/IMG_7275-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/03/clinique-moiste-surge-jel-nemlendiri.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/03/clinique-moiste-surge-jel-nemlendiri.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)