Urban Care İntense Keratin Saç Bakım Serumu

Herkese selam! Yine bir saç bakım ürünüyle geldim. Yaklaşık 10 yıldır saçlarımı boyuyorum. Son 6 ay ise saçlarımın rengini açtım. Sarı renk saçları ciddi anlamda yıpratıyor. Kuruyor dalgaları yok oluyor. Ve uçlardan kırılıp kopmaya başlıyor. Son boyama işleminden sonra banyoda saçlarımın esnediğini fark ettim. Normalde saç ıslakken bir miktar esner bunu biliyorum. Fakat benimki yıpranmaya bağlı hatta yanmaya yakın bir esneme. Bu sebeple keratin içerikli saç bakım ürünlerine yöneldim. Gratis indiriminde denk geldiğim Urban Care Intense keratin saç serumu da bu ürünler arasında. 

Urban care saç serumu kullananlar
Ürün 75 ml. Pompalı oldukça kullanışlı bir ambalaja sahip. Aşırı yıpranmış ve cansız saçlar üretilmiş ve vaatleri şu sekilde;

Yoğun hasar onarımı
İpeksi parlaklık
Pürüzsüzleştirici etki
Uv koruma 

Yoğun hasar onarımı ibaresini görünce gözlerimden kalp çıktı. Zaten esneyen, boyadan aşırı yıpranan saçların tek ilacı protein ve keratin içerikli ürünler. Keratinin faydalarından uzunca bahsedip sizleri sıkmak istemiyorum. O yüzden direk ürünün saçlarımdaki etkisine geçelim.

Keratin içerikli saç bakım yağı 
Ürünün, banyo öncesi maske, banyo sonrası nemli saç uç ve boyları ve şekillendirme sonrası son bitiş serumu olarak kullanılabileceği belirtilmiş. Ben ilk denememi banyo sonrasında havluyla ıslaklığını aldığım saçlarıma sürerek denedim. Uç ve boylarına bolca sürdüm. Kolay tarama sağlıyor ve mis gibi bir kokusu var. Saçlarımı kuruttuktan sonra sertleşti saçlarım. Fön kuruttu galiba diye 2 pompa daha uyguladım. Yumuşadı. 2 saat sonra saçlarım yine sertleşti. Ürünü sevmediğimi boşuna para verdiğimi düşünmeye başladım. Fakat bu serum benim bebeğim oldu. Nasıl mı? Bir sonraki banyo sırasında saçlarımı kontrol ettim ve esneme ciddi oranda azalmıştı. Kullanmaya devam ederek esnemeyi yok denecek kadar azalttım. Bu kadar iyi bir onarım etkisi açıkçası beklemiyordum. Banyo öncesi maske olarak kullanmaya da başladım. Sürdükten sonra yaklaşık 1 saat kadar bekliyorum. Bu şekilde gayet güzel etki sağlıyor.

Urban care saç bakım ürünleri kullananlar
İçerisinde yoğunlaştırılmış keratin bulunuyor. Elimde keratin içeridiğini iddia eden farklı serumlar da var. Fakat keratin içeriyorlarsa neden saçlarımda ki esnemeye onlar etki etmedi. Bu sebeple keratin içerdiklerine inanmıyorum. Ama Urban Care gerçekten kaliteli bir keratin içeriyor. Buna ilk kullanımda emin oldum. İlk defa bir üründen tek kullanımda bu sekilde onarım etkisi aldım. Saçınıza açıcı kullandıysanız bu ürünü mutlaka edinin. Tabi ki farklı nedenlerle aşırı yıpranmış saçlara da öneririm. Saçlarım zaten sert bu ürün sertleştiriyormuş diye asla düşünmeyin.Aşırı değil çünkü.Üzerine sevdiğiniz yumuşaklık veren başka bir yağ sürerek kullanabilirsiniz. 
Bitince koşarak yeniden alacağım bir serum oldu. Ayrıca içerisinde paraben içermiyor. Umarım faydalı olabilmişimdir. Farklı bir ürün içerigiyle görüşmek üzere sağlıcakla kalın😊

#urban care intense keratin saç bakım serumu kullananlar

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Urban Care İntense Keratin Saç Bakım Serumu
Urban Care İntense Keratin Saç Bakım Serumu
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhDzAaou6o4Ys7IkzMkFFDRvzy64M2EFOXvEJuqP3R4J6BFTTTfGCJJLW7pwp6rba8Wl93rIIL2l1xauhoXgkDj8rsJGZBTR4y7HGetMG2VczTWhLo7_pQ46XLIPgqVsH_SbiFA44H4U-Xb/w400-h266/IMG_8642-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhDzAaou6o4Ys7IkzMkFFDRvzy64M2EFOXvEJuqP3R4J6BFTTTfGCJJLW7pwp6rba8Wl93rIIL2l1xauhoXgkDj8rsJGZBTR4y7HGetMG2VczTWhLo7_pQ46XLIPgqVsH_SbiFA44H4U-Xb/s72-w400-c-h266/IMG_8642-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/03/urban-care-intense-keratin-sac-bakm.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/03/urban-care-intense-keratin-sac-bakm.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)