Gliss Supreme Lenght Sıvı Saç Kremi

Herkese yeniden merhaba😊 Bugün konuğum Gliss sıvı saç kremi. Gliss şampuanlarıyla hiç anlaşamasam da sıvı saç kremlerini yıllardır kullanıyorum. Bu konuda çok başarılı gliss. Kullanmadığım sıvı saç kremi çeşidi yok diyebilirim. Dönüşümlü olarak farklı çeşitlerini alıp kullanıyorum. Hatta çoğu zaman indirimde stok yapıyorum. En son bitirmiş olduğum Supreme Lenght serisi, zarar görmüş uzun saçların ihtiyacını karşılamak üzere üretilmiş. 

Gliss sıvı saç kremi kullananlar
Benim çok uzun saçlarım yok. Ancak yumuşak, kolayca taranan bir yapıda değil.  Saçlarımı yıllardır boyarım ve bu ekstra sertlik katıyor saçlarıma. Başına buyruk, kabarık, söz dinlemeyen, sürekli dolaşan saçlarım var. Taramak benim için işkence gibi. Bu sebeple sıvı saç kremleri saç bakımında olmazsa olmazlarım arasında. Her saç taramamda kullanıyorum. Diplere yaklaştırmadan saç boy ve uçlarına sıkıp öyle tarıyorum. Gliss sıvı saç kremleri denediklerim arasında açık ara farkla önde gidiyor. 

Gliss kolay tarama spreyi yorumları
İçerisinde keratin serum ve mikro onarıcı yağlar var. Kolay tarama ve yumuşaklık vaat ediyor. Bunu gerçekten yerine getiriyor. Yıpranma karşıtı bakım da vaatleri arasında. Kesinlikle tararken yıpranmalara karşı koruyor saçlarımı. En azından kırılıp kopmaların önüne geçiyor. Son vaat ise onarım. Böyle bir etkisi olduğunu sanmıyorum. Yıpranmalara karşı koruyabilir ancak onarım etkisi gözlemlemedim. Belki bunun için bu serinin tamamını kullanmam gerekiyor. Ama dediğim gibi gliss şampuanlarıyla pek anlaşamadım. Tabi yıllar önceydi. Son zamanlarda hiç denemedim. Belki son bir kez şans veririm bir gün😁 

Kolay tarama spreyi önerisi
Gliss sıvı saç kremlerinin kokusu çok güzel. Bu seride de gelenek bozulmamış miss😊 Bu spreyim bitti. Yeniden almak için gittiğimde keratin serum içeriğinin biotin ile değiştiğini gördüm. Yine de aldım. Zaten bu spreylerden beklentim saçımı kolay açsın, saçlarım taraken kırılmasın. Bu özellikte bütün gliss sıvı saç kremlerinde var zaten. Peki bu ürünün digerlerinden hiç mi farkı yok derseniz. Bir tık daha yumuşak yaptı saçlarımı. 

Gliss pembe serisini kullananlar
 Fiyatı indirim dönemlerinde gayet makul. Watsons indiriminde 11.5 tl ye aldım. Gliss sıvı saç kremlerini bence denemeyen kalmamıştır. Ama denemediyseniz mutlaka alın. Gözü kapalı tavsiyemdir. Saçlarda ağırlık hissi yaratmıyor. Ve asi saçlarımı sakinleştirip kabarıklığını alıyor. 
Benim ürün hakkında yorumlarım bu kadar başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek üzere hoşça kalın.^^ ^^

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Gliss Supreme Lenght Sıvı Saç Kremi
Gliss Supreme Lenght Sıvı Saç Kremi
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgr8BODihmk4y40Zzu9zPgLC_I9KPaiUIZhk0zl27mVGdpFtoWQPsiaMecylCYQ_uzo55skVevdw4AY773CxAP5KA22oFmbgWd_XiS8b4eAJRCr8TyOo1onIwqgis2Cen_zAe3LL_goR9BS/w400-h266/IMG_8648-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgr8BODihmk4y40Zzu9zPgLC_I9KPaiUIZhk0zl27mVGdpFtoWQPsiaMecylCYQ_uzo55skVevdw4AY773CxAP5KA22oFmbgWd_XiS8b4eAJRCr8TyOo1onIwqgis2Cen_zAe3LL_goR9BS/s72-w400-c-h266/IMG_8648-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/03/gliss-supreme-lenght-sv-sac-kremi.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/03/gliss-supreme-lenght-sv-sac-kremi.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)