Pantene Onarıcı ve Koruyucu Bakım 7/24 Krem-Pantene Onarıcı ve Koruyucu Bakım Yağı

Herkese yeniden merhaba! Bugün günlerden yine saç bakımı. Sizlere yıllardır kullandığım Pantene markasına ait 2 üründen bahsedeceğim.

Pantenin Onarıcı ve Koruyucu serisi yıllardır var ve çok başarılı buluyorum. Aslında bu serinin diğer ürünleri de var elimde. Şampuanı, saç kremi, 3 dakikada yoğun onarım kremi, görselde gördüğünüz 7/24 durulanmayan bakım kremi ve  onarıcı bakım yağı. Bittikçe sürekli aldığım hatta indirim dönemlerinde sürekli stok yaptığım bu 2 ürünü öncelikli olarak anlatmam istedim. Diğer ürünleri de ilerleyen günlerde inceleyebiliriz😊 O halde hadi birlikte inceleyelim. 

Pantene 7/24 yoğun bakım kremi kullananlar

Pantene Onarıcı ve Koruyucu 7/24 Yoğun Bakım Kremi; Pro V formülü ile saçın yıpranmış yüzeyini anında onarmayı vaat ediyor. Saçı şekillendirmeden kaynaklanan yıpranmaların önüne geçer. Sağlıklı ve güzel görünen saçlara kavuşmanızı sağlar. 

300 ml ve ince, döner kapaklı ambalaja sahip. Ambalajını çok beğeniyorum. Ürünün kıvamı katı değil. Su gibi olmamakla birlikte akışkan bir kıvamı var. Avucumun içinde kolayca dağıtıp saçlarıma uygulayabiliyorum. Islak veya kuru saçlara uygulanabiliyor. Kokusu mis gibi. Bu koku yıllardı burnumda ve asla vazgeçemem. Pantenenin kendine has güzel bir kokusu var. Bu kremde aynı koku mevcut. 

Pantene 7/24 onarıcı ve koruyucu bakım kremi nasıl kullanılır

Kullanım şekli ıslak ve kuru saçlara uygun olsa da ben genellikle kuru saçlarıma uygulamayı seviyorum. Saçlarım aşırı kuru ve taramak işkence gibi geliyor. Bu ürünü avucuma yayarak saçlarıma sürüyorum. Kuru saçta biraz yapış yapış gibi his bırakıyor. Ama bu durum geçici uygulama sonrası tarama yapınca kalmıyor. Ve saçlarımı yumuşacık mis kokulu yapıyor. Taramayı çok kolay hale getiriyor. 

Saçlarım asi, başına buyruk ve çoğu zaman neme ihtiyaç duyuyor. Bu sebeple her gün saçlarıma bakım yapmam gerekiyor. Banyo sonrası yaptığım bakım beni sadece 1 gün idare ediyor. Ertesi gün saçlarım yeniden kuruyor ve taranmıyor. İste o zaman ben bu Pantene 7/24 kreme sarılıyorum. Bir diğer özelliği ise bu ürünü sürdükten sonra saçlar çok kolay şekil alıyor. Saçlarınız maşayı zor tutuyorsa denemenizi tavsiye ederim.  Elidorun 7/24 kremi de var. Ben onu da denedim. Fakat memnun kalamadım. Saçlarımı ağır hissettirdi. Pantene gibi doğal kendiliğinden yumuşakmış hissini alamadım. Panteni kaç yıldır kullanıyorum hatırlamıyorum bile. Şişesi çok büyük. İnanılmaz bereketli bir ürün. Az miktarda kullanmak yeterli oluyor. İndirim dönemlerinde 18 tl ye düşüyor. 

Pantene saç bakım yağı kullananlar

Pantene Onarıcı ve Koruyucu Saç Bakım Yağı;  Bir ürünü ne kadar çok sevdiğimi en çok o ürünü bitirdiğim de anlıyorum. Elim hep onu arıyor. Ve diğer ürünlerden aynı etkiyi alamadığımda hep aklıma geliyor. Bu üründe tam olarak onlardan biri. Kaç şişe bitti inanın hatırlamıyorum. İndirim dönemlerinde stokluyorum artık. 100 ml ve pompalı ambalaja sahip. Ambalajı sarı ama yağın rengi şeffaf. Kıvamı koyu değil. Akışkanlığı güzel. 

Pantene onarıcı ve koruyucu bakım yağı kullananlar

Keratin ve E vitamini içeriyor. Ve yine Pro V formülüne sahip. Zayıf ve yıpranmış saçlar için üretilmiş. Saçlarım boyalı ve yıpranmış durumda. Bu ürün benim bebeğim. Çok daha pahalı profesyonel olduğunu iddia eden ürünlerde kullandım. Ama bunun yaptığının yarısını bile yapamadılar saçıma. Neden bu kadar çok seviyorum;

Kabarık saçlarımı sakinleştirip yatıştırıyor. Parlaklık verip sağlıklı bir görünüm sağlıyor. Serleşmiş , nemini kaybetmiş saçlarımı yumuşacık yapıyor. Tararken kırılma ve kopmalarımı önemli ölçüde azaltıyor. Daha ne olsun😊

Benim gibi kuru, nemsiz,sarıya boyanmış delirmiş ve taranmayan saçlarınız varsa önce 7/24 kremi sürün tarayın saçlarınızı daha sonra üzerine bu bakım yağından geçin. Yani bu anlattığım 2 ürünü arka arkaya önce krem olmak üzere sürün saçlarınıza. Nem bombası yapıyor saçlara. Ben kendimce bu yöntemle saçlarımı çok güzel hale koyuyorum. 

Pantene onarıcı ve koruyucu bakım yağı indirimlerde 20 tl ye kadar düşebiliyor. Mutlaka deneyin. Biraz uzun bir yazı oldu umarım sizleri sıkmamışımdır. Başka bir blog yazısında görüşmek dileğiyle hoşça kalın😊


YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Pantene Onarıcı ve Koruyucu Bakım 7/24 Krem-Pantene Onarıcı ve Koruyucu Bakım Yağı
Pantene Onarıcı ve Koruyucu Bakım 7/24 Krem-Pantene Onarıcı ve Koruyucu Bakım Yağı
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEihw6VbmAC042TVodl8T2CnxlcFoKMhqv55Hk3gsn_A91VwNrPWS2sYo2LnYqpFlQJCKbgbUuJM9Akxlq7UBp9ATJIdDkWimkgyXLoNQHm3PK7BMrLJ5Kg6MJphDe09YIWMoXQtpHjwI_iO/w400-h266/IMG_8666-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEihw6VbmAC042TVodl8T2CnxlcFoKMhqv55Hk3gsn_A91VwNrPWS2sYo2LnYqpFlQJCKbgbUuJM9Akxlq7UBp9ATJIdDkWimkgyXLoNQHm3PK7BMrLJ5Kg6MJphDe09YIWMoXQtpHjwI_iO/s72-w400-c-h266/IMG_8666-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/03/pantene-onarc-ve-koruyucu-bakm-724-krem.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/03/pantene-onarc-ve-koruyucu-bakm-724-krem.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)