Loreal Elseve Komple Onarıcı 5 Şampuan ve Saç Kremi Kullananlar

Merhaba yeniden😊 Saç bakımıyla geldim yine. Sanırım bu aralar saçlarıma takmış durumdayım. Saçlarımı açık renge çevirdiğimden beri saçlarım hep kuru çünkü. Alışveriş yaparken direk saç bakım ürünleri reyonuna yapışıyorum resmen😂 Neyse çok uzatmadan konuya gireyim. Elseve komple onarıcı seriye şampuanıyla başladım. Daha sonra kremini ve maskesini de alarak devam ettim. 


Bu seri yıpranmış saçlar için üretilmiş ve 5 adet vaat ettiği özellik var. Bunlar;
1. Yeniden yapılandırma
2. Güçlü
3.İpeksi yumuşaklık
4. Canlı 
5. Parlak

Ben saç bakım ürünlerini tercih ederken genellikle yıpranmış saçlar ya da onarıcı etki yazan serileri tercih ediyorum. Bu amaçla üretilenler saçlarımı daha yumuşak yapıyor. Yüzde yüz onarıcı etki zaten beklemiyorum.


Elseve komple onarıcı 5 şampuanla yıllar önce tanıştım. Sürekli banyomda bulunan bir şampuan. Bence markette satılan diğer şampuanlara göre çok daha başarılı. Sert saçlarımı yumuşacık yapıyor. Uç kısımlarını güzelce nemlendiriyor. Ve bunu yaparken de saç derimi hızlı yağlandırmıyor. Bu sebeple benim gönlümü çelen bir şampuan. Sürekli kullanmıyorum. Saçlarım alışmasın diye ara veriyorum. Sülfatsız şampuanlarla dönüşümlü olarak kullanıyorum. Zaten sülfatsız şampuan kullananlara ayda 1 kez de olsa sülfat içeren şampuan kullanmalarını tavsiye ederim. 


Bu şampuanın 2 çeşidi var. Kremli 2 si 1 arada olanı ve kremsiz olanı, yani görselde gördüğünüz benim kullandığım. Saç derinizde yağlanmaya meyilli bir durum var ise benim kullandığım kremsiz olanı tercih edin. Ben kremi şampuan sonrası saç uç ve boylarıma sürüp diplerimden uzak tutuyorum. Kremsiz bir şampuan olmasına rağmen saçlarım yıkarken keçe gibi olmuyor. Kremli bir şampuanla yıkıyormuşum gibi yumuşacık oluyor. Ve verdiği yumuşaklık banyo sonrası da devam ediyor. Saçlarımda dökülmeye sebep olmadı. Her saç tipi farklıdır tabi ki ama. Sizde onarıcı ve yıpranmış saçlar için olan bir şampuana yöneldiğinizde saç diplerinizde kaşıntı, hızlı kirlenme ve yağlanma ile karşılaşıyorsanız. Bu seriyi bir deneyin derim. Benim bu şampuanı bittikçe alma sebebim bu. 


Yıllarca şampuanıyla mutlu mesut yaşadık. Kremini neden denemiyorum deyip saç bakım rutinime ekleyi verdim😊 İyi ki eklemişim. Çok akışkan etkisiz saç kremleri gibi değil. Mis gibi kokusu var. Saç tellerimi güçlendirdiğini kullandıkça gözlemledim. Nasıl derseniz. Tararken koparak kırılan saçlarım önemli ölçüde azalıyor. Tabi bu serinin maskesini de kullanıyorum. Onun da etkisi çok fazladır. Maskenin saçlarımda ki etkisini de bir sonra ki blog yazımda yazacağım. Yazı çok uzayayacaktı aksi halde. 


Saçları yumusak yapıyor. Ama yağsı bir his bırakarak değil. Tam kıvamında bakım yaparak yumusatıyor. Taramayı kolaylaştırıp dolaşmaların önüne geçiyor. Son zamanlarda Loreal Elseve markası saç bakım ürünlerinde güzel indirimler vermemeye başladı. Hatta Gratis markası bu markayı reyonlarından kaldırdı. Watsons mağazalarında satışlar devam ediyor. Ancak güzel indirimler diğer markalarda varken Loreal Elseve de olmuyor. Özellikle saç maskeleri, saç bakım yağlarında ve kremlerinde indirim oranı çok az. Umarım geçici bir durumdur. Şampuanlarında indirimler fena değil. 
Bir ürün inceleme yazısının daha sonuna geldik. Umarım faydalı olabilmişimdir. Sorularınız olursa yorum olarak bırakabilirsiniz. Başka bir blog yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın🤗

Elseve komple onarıcı 5 saç maskesi inceleme yazımı tıklayarak okuyabilirsiniz. 

Elseve mucizevi yağ serisi saç bakım ürünleri yazıma ulaşmak için tıklayın.

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Loreal Elseve Komple Onarıcı 5 Şampuan ve Saç Kremi Kullananlar
Loreal Elseve Komple Onarıcı 5 Şampuan ve Saç Kremi Kullananlar
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhrfyUO63s03qCYlcNuiSk7pjpoWO5WjYhkReeHQ3plnnsLlAgIQL6dD0aneBlVL_VgJI39fKSsBR56SwFB35Jwn5mQmQuYhXFFFNpse-JFWSWj8ej7KPMW0kUN0ETw8K4pR-Al0LV8n0sj/w400-h266/IMG_8715-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhrfyUO63s03qCYlcNuiSk7pjpoWO5WjYhkReeHQ3plnnsLlAgIQL6dD0aneBlVL_VgJI39fKSsBR56SwFB35Jwn5mQmQuYhXFFFNpse-JFWSWj8ej7KPMW0kUN0ETw8K4pR-Al0LV8n0sj/s72-w400-c-h266/IMG_8715-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/03/loreal-elseve-komple-onarc-5-sampuan-ve.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/03/loreal-elseve-komple-onarc-5-sampuan-ve.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)