Dp Çörek Otu Yağı Tuzsuz Şampuan Kullananlar

Merhaba benim güzel blog ailem, Saçlarım için doğru ürün arayışına tam gaz devam ediyorum. Bu aralar elimden çok fazla şampuan gelip geçti. Hepsini ilerleyen günlerde inceliyor olacağım. Bugün yaklaşık 1 aydır deneyimlediğim Dp markasına ait çörek otu yağlı şampuanı inceleyeceğiz. 

Dp şampuan kullananlar
Dp 4 seri şeklinde şampuan çıkarmış bunlar; Buğday proteini&Pamuk sütü
Mentöllü
Çam terebentinli ve benim tercih ettiğim çörek otu yağlı olanı. Şampuanların ortak özellikleri şu şekilde;
Tuz içermez
Biotin desteği
Keratin desteği
Çörek otu yağlı formül besleyici özellik vaat ediyor. Saç dökülmelerinde azalma, yumuşaklık ve kolay tarama, kırılmalara karşı koruma da şampuanın vaatleri arasında. Benim saçlarım çok kuru ve kırılgan olduğu için bu seriyi tercih ettim. 

Dp şampuan yorumları
Dp Daily Perfection Tuzsuz Şampuan 800 ml ve pompalı ambalaja sahip. Bu kadar gramajlı bir ürünü 20 tl ye temin ettim. Açıkçası alırken pek fazla beklentiye kapılmadım. Ama bu şampuanları gittiğim her markette görüyordum. Ambalajları ne kadar iştah kabartıcı yapılmış. Almadan edemedim😊Pompalı ambalajda olması bu kadar gramajlı bir ürün için harika düşünülmüş. Kullanımı çok kolaylaştırıyor. Çörek otu yağı kokusunu pek sevmem ama bu şampuanda ki koku bir başķa. O ağır çörek otu yağı kokusu yok. Yani hiç çörek otu yağı kokusu yok diyemem ama asla beni rahatsız etmedi. Hatta bu kokuya aşık oldum diyebilirim. Farklı bir parfümsü koku da var içinde. 

Dp tuzsuz şampuan kullananlar
Ben tuzsuz şampuanlarla pek anlaşamam aslında. Köpürmüyorlar. Ben de köpürmeyince saçlarım temizlenmiyor hissi yaşıyorum ve çok fazla ürün kullanıyorum. Saç diplerim de kaşıntı sorunu yaşadım bir çoğunda. Ama bu şampuan asla öyle değil. Çok güzel köpürüyor. Temizleme hissi beni tatmin ediyor. Saç diplerimde kaşıntı yapmadı. Yağlandırıyor mu? İçinde yağ var dediğinizi duyar gibi oldum. Her saç tipi farklı tepki verir şampaunlara. Ama benim diplerim yağlanmaya çok meyilli. Bu şampuanla ekstra bi yağlanma problemi yaşamadım. Saç dökülme problemim olmadığı için dökülmeye etkisi var mı test edemedim. 
Ve gelelim en sevdiğim özelliğe bu şampuan kupkuru saçlarıma harika bir nem sağladı. Hem yıkama esnasında hem yıkama sonrası ipek gibi yapıyor saçları. Saçlarımın daha parlaklaştığını ve kolay şekil almaya başladığını fark ettim. Bu fiyata böyle bir performans asla beklemiyordum. Serinin diğer çeşitlerini de çok merak ediyorum. Bu bitince onları da deneyeceğim. Takipte kalın o halde😊 Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek üzere şimdilik hoşça kalın.^^ ^^

#tuzsuz şampuan önerileri


YORUMLAR

BLOGGER: 1
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Dp Çörek Otu Yağı Tuzsuz Şampuan Kullananlar
Dp Çörek Otu Yağı Tuzsuz Şampuan Kullananlar
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi12PtA-Sc1r0R_MXujtR1qZ74E9cH_t1Hzh-D1UyhZ6wy9MbBiBmKzHqjFvTDkWuv8noZ9-9U2OooMdQ3DUNCtgqHgZvDLWxL1E_IPz42GqjNQOUl9uQECU578dVTb9PZTto7IRwuYStDk/w400-h266/IMG_8602-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi12PtA-Sc1r0R_MXujtR1qZ74E9cH_t1Hzh-D1UyhZ6wy9MbBiBmKzHqjFvTDkWuv8noZ9-9U2OooMdQ3DUNCtgqHgZvDLWxL1E_IPz42GqjNQOUl9uQECU578dVTb9PZTto7IRwuYStDk/s72-w400-c-h266/IMG_8602-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/03/dp-daily-perfection-corek-otu-yagl.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/03/dp-daily-perfection-corek-otu-yagl.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)