Urban Care Mor Şampuan Kullananlar

Merhaba blog ailem. Bugün güzel bir buluş olduğunu düşündüğüm mor şampuan incelemesi yapacağız. Sarı saçların korkulu rüyası turunculaşmalar için, kuaföre gidip cila attırma süresini kesinlikle uzatıyor. Aynı zamanda gri saçlar çok çabuk aktığı için mor şampuan gri saçı uzun süre kullanım imkanı sunuyor. Ben bugün sizlere Urban Care markasına ait mor şampuanı anlatacağım. 


250 ml ve tüp ambalaja sahip. Aslında ambalajını pek sevdiğimi söyleyemem. Ben şampuanlarda tüp şeklinde ambalaj sevmiyorum. Şampuanın kıvamı orta seviye de aşırı akışkan ďeğil. Kokusu çok güzel, baskın yada ağır bir kokusu yok. Daha önce farklı mor şampuanlarda denedim. Erkek parfümü gibi ağır kokanına bile rastladım. 
Şampuan içerisinde paraben ve silikon içermiyor. 
Ayrıca saç rengini güneş ışınlarına karşı korumak için Uv filtresi içeriyor. Saçlardaki turuncu ve sarı yansımaları önlemeyi vaat ediyor. Peki bunları yapabiliyor mu?


Öncelikle belirtmem gerekir ki Urban Care mor şampuan yüksek pigmentli değil. Yani saçlarımı griye çevirsin istiyorsanız aradıgınız ürün bu değil. Böyle bir isteğiniz varsa Loreal Elseve Mor şampuanı tavsiye ederim. Onun pigmenti çok daha yüksek. 
Urban Care mor şampuanı ben sevdim. Aşırı pigmentli olmadığı için saçlarımda renk eşitsizliği yapmıyor. Yüksek pigmentli ürünler denedim. Fakat ben sevemedim. Saçımın kimi yeri turuncu kaldı kimi yeri grileşti. Hatta bazı yerler morardı. Urban Care mor şampuan ile saç rengim bir tık açılıyor. Bir miktar da turunculuklar azalıyor. Yani öyle aman aman bir renk değişikliği yapmıyor. Diğer mor şampuanlar gibi tırnakları boyamıyor. 


Köpürmesi güzel ve saçlarımı gayet iyi temizledi. Saç derimde kaşıntı, kepeklenme gibi sorunlara yol açmadı. 2 banyo arka arkaya kullandığımda hoş bir sarı renk elde ediyorum. Ben zaten saçlarımı asla grileşsin istemiyorum. Canlı bir sarı renk istedigim. Bu anlamda bu ürün benim isteklerime yeterli geliyor. Çok daha küllü bir renk olsun istiyorsam farklı bir mor şampuan kullanıyorum. 
Bu şampuanın diğer sevdiğim yanı saçlarımı sertleştirmiyor. Haftada 1 kez kullanılması önerilmiş ben çoğu zaman 2 defa uyguluyorum. Buna rağmen saçlarıma zarar vermedi.Daha  yüksek pigmentli mor şampuanlar da var elimde ancak saçlarımı çok kurutuyor. 



Urban Care mor şampuana Gratis veya Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz. İndirim dönemlerinde satın almanızı tavsiye ederim.Ben indirimli olarak 25 tl ye almıştım.  Ama yine söyleyeyim. Saçlarım gri olsun istiyorsanız bu şampuan az pigmenti sebebiyle size yeterli gelmeyecektir. Daha parlak, canlı ve soğuk sarı olsun bu bana yeterli oluyor diyorsanız alın. Elimde bulunan farklı mor şampuanları da ilerleyen günlerde yazacağım.
Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle sağlıcakla kalın😊🤗

Loreal elseve mor şampuan inceleme yazımı tıklayarak okuyabilirsiniz. 

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Urban Care Mor Şampuan Kullananlar
Urban Care Mor Şampuan Kullananlar
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjHXVcE7d6sZKhbBF6aMNPQK1nFfshjQas34PPLQsSPqXjS6MOechczeVhSu4jyWyCUHmwZCHO1e_UjNQ0KNv2TlH2xb8FqIn42YtujzqcW-m4wbWLUwBOGvqwKyCbnslRbmE1dRT-Fd6XL/w400-h266/IMG_8748-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjHXVcE7d6sZKhbBF6aMNPQK1nFfshjQas34PPLQsSPqXjS6MOechczeVhSu4jyWyCUHmwZCHO1e_UjNQ0KNv2TlH2xb8FqIn42YtujzqcW-m4wbWLUwBOGvqwKyCbnslRbmE1dRT-Fd6XL/s72-w400-c-h266/IMG_8748-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/03/urban-care-mor-sampuan-kullananlar.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/03/urban-care-mor-sampuan-kullananlar.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)