Este Lauder Double Wear Fondöten

Özel günlerde kullanmak için uzun süredir aklımda olan Estee Lauder fondöteni geçtiğimiz günlerde sevil kozmetikten aldım. Günlük kullanım için yoğun kapatıcılığa ihtiyaç duymuyorum. Fakat bu fondöten ciltte ağırlık yapmıyor hatta yok gibi olduğundan günlük olarak da çok rahat kullanılabilir. Estee lauder double wear fondötenin yağsız ve kokusuz olması çok hoşuma gitti.


Ben çok açık tenliyim ve sarı alt tonlu fondötenler cildime daha uygun oluyor. Estee Lauder en açık renklerini sarı ve pembe alt tonlu olmak üzere 2 seçenek halinde çıkarmış. Ben 'Desert Beige 2N1' yani sarı alt tonlu olan rengini aldım. Kış aylarında ten rengimin daha da beyaz olması sebebiyle bana bir tık koyu geldi. Sanırım yaz aylarında çok daha uyumlu olacak rengime.
Spf 10 içeriyor ve standart fondöten gramajında 30 ml.



Fondöten akışkan bir kıvama sahip. Yüksek kapatıcı özellikte olmasına ragmen yapısı kalın değil. Sürdükten sonra pudralaşma etkisi gösteriyor. Yağlı ve karma ciltler için önerilen bir ürün olsada bence bütün ciltler çok severek kullanabilir. Kuru ciltler öncesinde peeling ve bol nemlendirme yaparak güzel sonuçlar alabilir.


Komedojenik değil yani gözenekleri tıkayıp sivilcelere sebep olmuyor. En güzel özelliklerinden birisi bu zaten😊
Gelelim kapatıcılığına gerçekten mükemmel kapatıyor mu?
Bu sorunun cevabı kesinlikle evet. Neyi kapattın yüzünde derseniz.
Deri altı çıkan sivilcelerden kalan mor-kırmızı lekelerimi mükemmel kapattı. Diger fondötenleri 2-3 kat geçiyorken Estee lauder double wear fondöten tek katta silip süpürdü. Fazla miktar ürün almadan,bir kaç damla ile hallediyor işini Photoshop etkili fondöten diye adlandırabilirim.

Tüm bunları yaparken ciltte sıfır ağırlık hissi olması da harika. Abartısız anlatıyorum; Fondöteni yüzüme uyguladım ve bir kaç dakika sonra elimi yüzüme götürdüm o an bir şaşkınlık yaşadım. Fondöten cildimde yok gibiydi. Gün içerisinde akma, bozulma, bulaşma problemleri yaratmadı. Kalıcılığı tek kelimeyle mükemmel. Akşam eve geldiğimde sabah sürdüğüm gibi duruyordu.
Bu güzelim fondötene pompa yapmamışlar. Tek eksi yanı bu.


Çaresi var elbet. Mac mağazalarından alacağınız fondöten pompası Estee Lauder fondötenle birebir uyum sağlıyor. Pompayı 20 TL'ye aldım. Daha konforlu kullanım ve ürün israfını önlemek için gerekiyor.


Pompanın Estee Lauder fondötende duruşu bu şekilde. Ayrıca pompanın kilit emniyeti olduğunu da belirtmek isterim.


'Desert Beige 2N1' rengini daha iyi görebilmeniz için fotografladım ve filtre kullanmadım. Kolumda biraz koyu kalsada yüzümle daha iyi bütünleşiyor renk.


Son olarak ben indirimsiz aldım ve 195 TL. Siz benim yaptığımı yapmayın indirimli zamanları oluyor☺
Umarım sorularınıza cevap olabilmişimdir. Blogumu izlemeye almayı unutmayın.Şimdilik hoşça kalın ^^ ^^




YORUMLAR

BLOGGER: 5
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Este Lauder Double Wear Fondöten
Este Lauder Double Wear Fondöten
https://3.bp.blogspot.com/-679CNDzYF9U/WP3pRv1BdqI/AAAAAAAABR0/azcslpLpqKcT4eogR5ix-3gLY-W0SMuNwCLcB/s640/IMG_5218.JPG
https://3.bp.blogspot.com/-679CNDzYF9U/WP3pRv1BdqI/AAAAAAAABR0/azcslpLpqKcT4eogR5ix-3gLY-W0SMuNwCLcB/s72-c/IMG_5218.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/este-lauder-double-wear-fondoten.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/este-lauder-double-wear-fondoten.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)