Rival de Loop Natural Litf Makeup-Fondöten

Herkese merhaba, son zamanlarda elimden hiç düşmeyen bir fondöteni sizlere anlatmak istiyorum. Rival de Loop çok uygun fiyatlı bir marka ve rossmannlar da satılıyor.  Bu fondöteni indirim döneminde 15 TL ye almıştım.


Kış ayları sebebiyle ten rengim inanılmaz açıldı. Zaten beyaz tenliyim ve fondötenlerin hep en açık rengini kullanıyorum. Yine de hepsi koyu kaldı yüzüme. Pembe alt tonlu fondötenler benim tenime uymuyor. Sarı-bej alt tonlar daha uyumlu oluyor.
Böyle bir fondöten arayışına girmişken karşılaştım bu fondötenle. En açık rengi tam benim istediğim gibi bej alt tonunda. Kolumda swatchına bakıp hemen satın almaya karar verdim. Tabi bu arada diğer özellikleri de hoşuma gitmedi degil.
Neler vaad ediyor;
  • Lifting özelliği ile cildi canlı ve aydınlık gösterir.
  • Işığı yansıtıcı özelliği ile kırışık görünümünü dahi gizler.
  • Cildi nemlendirir ve sağlıklı görünüm katar.
  • Full kapatıcı özelliği ile kusurları gizler.
Yani yoğun ışık altında bile kusursuz görünümü hedeflemesi de ilgimi çeken özelliği oldu.



Bendeki gördüğünüz gibi 01 Light Beige en açık tonu. İcerisinde pembelik yok. Çok açık tenliyseniz ve fondötenlerin renkleri bir türlü uymuyorsa, sizin aradığınız renk bu olabilir.
Cam, pompalı ve 30 ml ambalaja sahip.
Fondoteni yüzüme uygularken ilk dikkatimi çeken şey kokusu oldu. Garip, parfümsü bir kokusu var. Sevemedim. Ben zaten ten ürünlerinde yoğun koku asla sevmiyorum. Alırken koklasaydım geri bırakabilirdim.
Ancak cildimde o kadar güzel durdu ki sevmemek elde değil.

  • Uygulaması kolay,  makyaj süngerimle kolayca dağıttım yüzüme.
  • Tüm ciltlerin kullanabileceği bir yapıyla dizayn edilmiş. Çok parlak yada çok mat bir bitişi yok.
  • Cilde nemli ve sağlıklı görünüm katıyor.
  • Kapatıcılığı ortadan yükseğe doğru. İkinci katı geçtiğimde, fondötenin cildimde duruşu bozulmadı. Maske görünümü, kat kat sürülmüş görüntüsü yaratmadı. 
  • İkınci katı geçerek kapatıcılığını yükseğe çıkarabilirsiniz.
  • Cildimde ki sivilce lekelerine full kapatıcılık sağladı.
  • Spot ışıklarının altında cildime baktım ve gerçekten o yoğun ışıklarda bile cildim kusursuz görünüyordu.
  • İlk sürdüğümde parlak bir görüntü olsada 3 dakika içinde görüntü normale dönüyor. 
  • Kalıcılığı güzel. Akşam eve gelip makyajımı temizlediğimde tüm fondöten pamuktaydı.
  • En sevdiğim özelliğine geleyim; Bu föndeteni kullandığımda cildime fondöten sürdüğüm asla belli olmuyor.
Yağlı ciltliyseniz her fondötende olduğu gibi gün içerisinde parlama sorunu yaşayabilirsiniz. Transparan pudra geçerek sorunsuz günü kurtarabilirsiniz😊


Rengi bu şekilde. Kolumun iç kısmında bile tonu koyu kalmıyor(Bileğimizin iç kısmı her zaman daha açık renkte oluyor)


Canlı bitişi nasıl da belli oluyor değil mi 😊
Kokusu hariç her şeyini mükemmel bulduğum bir fondöten. Fakat gün içerisinde kokusunu hissetmediğim için sanırım bittikçe alacağım. Cildimi bu kadar güzel gösteren fondötene pek kolay rastlamıyorum.Her gün kullanmama rağmen sivilce problemi yaşamadım.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Sonraki yazılarımdan haberdar olabilmek için blogumu izlemeye almayı unutmayın. Sevgiyle kalın ^^ ^^







YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Rival de Loop Natural Litf Makeup-Fondöten
Rival de Loop Natural Litf Makeup-Fondöten
https://1.bp.blogspot.com/-dgqeuqZF0H4/WQb497dTsPI/AAAAAAAABVg/tS1usY4olyUvIMyRPee9Xkz12C_GMJ_wQCLcB/s640/IMG_5251.JPG
https://1.bp.blogspot.com/-dgqeuqZF0H4/WQb497dTsPI/AAAAAAAABVg/tS1usY4olyUvIMyRPee9Xkz12C_GMJ_wQCLcB/s72-c/IMG_5251.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/rival-de-loop-natural-litf-makeup.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/rival-de-loop-natural-litf-makeup.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)