Rival de Loop Yüz Temizleme Köpüğü

Herkese yeniden merhaba, bugün Rival de Loop markasının kuru ciltler için ürettiği yüz temizleme köpüğü hakkında ki yorumlarımı anlatacağım. Rossmann mağazasında gözüme hep takılan bu ürünü alıp almama konusunda kararsız kalmıştım. Çünkü markaya ait cilt bakım ürünü daha önce denememiştim. Makyaj malzemelerini kullanıp çok memnun kaldım. O yüzden şans vermek istedim.



Kuru ciltleri hassas ve etkili bir şekilde temizlemeyi vaat ediyor.
Benim cildim yaz aylarında kuruya dönük karma, kış mevsiminde ise çok kuru ve gergin bir cildim var.
Kuru ciltte gayet güzel temizlik hissi veriyor. Köpük yüz temizleyicilerini genellikle sabahları kullanmayı seviyorum. Hem daha pratik oluyor hemde gece boyu nemsiz kalan cildimi kurutmuyor.



Rival de Loop yüz temizleme köpüğü 150 ml. Şişesinde sıvı formda bulunan ürün pompaya basıldığında köpük şeklinde çıkıyor.
Normalde köpük temizleyicilerde bana 2 pompa yeterli oluyorken Rival de Loop köpüğü 3-4 pompa kullanıyorum. Bu sebeple çabuk bitiyor.
Garip bir parfüm kokusuna sahip. Bu kokusunu sevmiyorum. Benim için tek eksi yanı bu. Rival de Loop ürünlerini deneyip hep memnun kalıyorum sadece kokuları hariç. Makyaj ürünleri de dahil hepsinde aynı koku var.
Cildimde gerilme, kuruluk ve tahriş hissi yaratmadı.
Temizleme yeterliliğini test etmek için makyajlı yüzümü bu köpükle yıkadım. Daha sonra makyaj temizleme suyuyla yüzümü yıkadım.
Makyaj kalıntılarından eser yoktu.


Kuru cilt için yeterli fakat diğer cilt tipleri için yeterli temizlik hissi yaratacak bir ürün değil. Ayrıca içerisinde paraben bulundurmuyor.
Kokusu hariç uygun fiyatlı güzel bir yüz temizleme köpüğü olduğunu düşünüyorum.
Fiyatı 15 tl.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Sonraki ürün yorumlarında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın ^^ ^^






YORUMLAR

BLOGGER: 3
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Rival de Loop Yüz Temizleme Köpüğü
Rival de Loop Yüz Temizleme Köpüğü
https://1.bp.blogspot.com/-AsMspVVDBPM/WRGq6_4kbCI/AAAAAAAABaU/YhwzLft_w_gMtGxVP0wJYHZ0-T5UayN1gCLcB/s640/IMG_5325.JPG
https://1.bp.blogspot.com/-AsMspVVDBPM/WRGq6_4kbCI/AAAAAAAABaU/YhwzLft_w_gMtGxVP0wJYHZ0-T5UayN1gCLcB/s72-c/IMG_5325.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/rival-de-loop-yuz-temizleme-kopugu.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/rival-de-loop-yuz-temizleme-kopugu.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)