Farmasi Likit Mat Rujlar

Merhaba blog ailem, yine bir ürün inceleme yazısıyla geldim. Biliyorsunuz ki bir likit mat ruj modası aldı başını gidiyor. Neredeyse bütün markalar bu likit mat trendine uyup kendi rujunu piyasaya sürüyor. Bizde sürmeyi çok seviyoruz. Mat dudaklar ve yüksek kalıcılık cezbediyor. Bende merak ettiğim markaları deniyorum. Son farmasi siparişimde 2 renk likit mat ruj ekledim. Ancak, Farmasi likit mat ruj ve velvet likit mat ruj olmak üzere 2 seri halinde likit mat ruj çıkarmıştır. Hangi seri güzel farkları ne? emin olamadım. Her iki seriden birer tane sipariş verdim.


Likit mat serisi 01,02,03.. şeklinde Velvet likit mat serisi 101,102,103.. şeklinde numaralandırılmış. Ayrıca Velvet serisinin ambalaj kapağında Velvet yazıyor.
Peki iki seri arasında ki farklar ne?
Ben hangi seriyi başarılı buldum?
Gelin birlikte inceleyelim.



İki seri arasında ki rujların yapısını tamamen farklı buldum. Açıkçası her iki serininde eksik yanları var. Pastel Daylong likit mat rujlarını severek kullanıyorsanız bu rujlardaki eksikliği sizde fark edersiniz.

  • İlk olarak likit mat seride ki 04 numarayı denedim. Hızla kurudu ve taşlaştı. Sertleştirdi dudaklarımı.
  • Altından peeling ve lip balm sürsem de dudaklarımı aşırı derecede kuruttu. Çok başarısız olmuş bu konuda
  • Tek katta rengini veriyor. Çatlama yapmıyor.
  • Dudakta ki görüntüsü güzel olsa da verdiği his sebebiyle hiç begenmedim.
  • Koyu gül kurusuna benzeyen rengine ise vuruldum diyebilirim.
  • Kalıcılığı çok yüksek, Yağlı yiyecekler yemezseniz asla  yerinden oynamıyor.
  • Dudakta yabancı madde hissi yaratması sebebiyle tavsiye edemiyorum.


 Farmasi Velvet Likit Mar Ruj Serisi;

  • Serideki 102 nolu bebek pembesi rengini tercih ettim. Katalogda renkler çok farklı duruyor. Ben lilaya yakın bir renk bekliyordum. Ama pembenin bu tonunu kendime çok yakıştırdığım için sorun olmadı.
  • Diğer seriye göre çok yumuşak bitişi var. Dudaklarımı sertleştirmedi.
  • Altına lip balm sürmediğim zamanlarda bile kuruluk hissi yaratmadı.
  • Bu serinin eksi yanı ise çok geç kuruması. Biraz beklemek gerekiyor bulaşma yapmaması için.
  • Tam olarak kuruduktan sonra bile bardakta iz bırakabilen bir ruj.
  • Haliyle kalıcılığı da diğer seriye göre daha az.  2 saat içinde dudak ortalarından silinmeye başlıyor.
  • Yumuşak,köpüksü yapısı kolay sürüm sağlıyor.
  • Tek katta renk veren opak yapıya sahip.


Velvet mat ruj serisinin ne kadar geç kuruduğunu swatchından anlayabilirsiniz. Rujların kokuları hafif ve çok güzel. Kolay sürüm sağlayan ideal boyutta fırçaları var. Ancak bana göre yapılarında iyileştirilmeye gidilmesi gerekiyor.
Son olarak katalogda her ay değişen fiyatlara sahip olmakla birlikte pahalı buldum. Ben 23,50 tl ye aldım.

Sonraki ürün yorumlarında görüşmek üzere şimdilik hoşça kalın  ^^ ^^









YORUMLAR

BLOGGER: 2
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Farmasi Likit Mat Rujlar
Farmasi Likit Mat Rujlar
https://1.bp.blogspot.com/-fQALRjl8mEU/WRF9clrjbOI/AAAAAAAABZc/BSHSQUMCiHITXUdFuevFMgrS8YH9eIQdwCLcB/s640/IMG_5329.JPG
https://1.bp.blogspot.com/-fQALRjl8mEU/WRF9clrjbOI/AAAAAAAABZc/BSHSQUMCiHITXUdFuevFMgrS8YH9eIQdwCLcB/s72-c/IMG_5329.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/farmasi-likit-mat-rujlar-04-102.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/farmasi-likit-mat-rujlar-04-102.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)