Sebamed Yüz Temizleme Köpügü

Yüz temizliğimi yaparken özellikle sabahları köpük temizleyicileri kullanmak daha pratik geliyor bana. Sebamed yüz temizleme köpüğünü yarıladım. Her sabah kullanıyorum. Artık yorumlama vakti geldi.


Sebamed ürünleri paraben içermiyor. Yüz temizleme köpüğünü elime alıp arkasını okuduğumda aradığım ürün bu olabilir dedim.
Neler vaat ediyordu derseniz;
Ph: 5.5
Cildi kurutmadan gözenekleri derinlemesine temizler.
Sivilce ve siyah nokta oluşumunun önüne geçer.
Ciltte sivilce var ise köpüğü sürüp 5dk kadar beklemek sivilcelerin yok olmasına yardım eder.
Cildi rahatlatmaya ve canlandırmaya yardımcı olur.

Cildimde aktif sivilceler yok o yüzden sivilcelere etkisi var diyemem. Fakat geçtiğimiz kış aşırı kuruyan cildime çok iyi geldi. Extra kurutma, gerilme hissi yaratmadı. Nazikçe ama etkili bir şekilde temizleme yapıyor.
Makyaj kalıntılarını iyi temizliyor mu diye test ettim. Yüzümü bununla yıkayıp daha sonra makyaj temizleme suyu döktüğüm pamukla yüzümü sildim.
Pamuk tertemizdi. Köpük bu acaba cildi iyi temizliyor mu sorusunun cevabını da vermiş olayım😊
Cildi kurutmuyor olsa bile sonrasında bol bol nemlendirici uygulamak gerekiyor tabi ki.


Pompalı, pratik kullanımlı ambalaja sahip. Şişe içerisinde sıvı formda bulunan ürün pompaya basıldığında köpük olarak çıkıyor. Akne sorunu olan ciltler için üretilmiş olsa bile cildi kurutmaması ve uygun PH değeri ile tüm ciltler kullanabilir.
Bu tür ürünlerden sivilcelerim, siyah noktalarım geçsin şeklinde bir beklentiye girmek çok doğru olmaz. Sivilcelerin yoğun olarak çıktığı bir cilt, doktor tarafından mutlaka tedavi edilmeli. Fakat bu tür temizleyicilerde tedaviye  yardımcı olarak tercih edilebilir. Dönemsel ve tek tük çıkan sivilceler için etkisi olabilir diye düşünüyorum.


Eksilerinden bahsedecek olursam; Pompadan çıkarken bir tık daha fazla köpürmesini beklerdim. Az köpük yapması sebebiyle yüzüme 3-4 pompa yeterli oluyor. Bu da daha çabuk bitmesi anlamina geliyor. Ben himalaya yüz temizleme köpüğünü kullanıyordum bundan önce o çok daha bereketli bir ürün buradan okuyabilirsiniz. Ancak himalaya cildim kuruyken bir miktar gerilme yaratıyordu. Cildi kurutmaması sebebiyle sebamed şu sıralar ilk tercihim oluyor.
Köpük ağzıma kaçarsa igrenç, acı bir tat oluşuyor. Göze kaçınca da biraz yakıyor.
Watsons veya gratislerden kolayca ulaşabileceğiniz bir ürün. İndirim zamanlarında almanızı tavsiye ederim.
Ben %50 indirimdeyken 25 tl ye aldım.

Umarım bu yazım sizlere faydalı olmuştur. Daha çok ürün yorumu için blogumu izlemeye almayı unutmayın.  Şimdilik hoşca kalın ^^ ^^



YORUMLAR

BLOGGER: 1
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Sebamed Yüz Temizleme Köpügü
Sebamed Yüz Temizleme Köpügü
https://4.bp.blogspot.com/-jNOfLSmU3SE/WQRxojkCYFI/AAAAAAAABUs/RJU9LzEDY10EHLuON0jA3Tt71-ortpp4gCLcB/s640/IMG_5232.JPG
https://4.bp.blogspot.com/-jNOfLSmU3SE/WQRxojkCYFI/AAAAAAAABUs/RJU9LzEDY10EHLuON0jA3Tt71-ortpp4gCLcB/s72-c/IMG_5232.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/sebamed-yuz-temizleme-kopugu.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/sebamed-yuz-temizleme-kopugu.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)