Farmasi 5 Etkili BB Göz Altı Kremi

Herkese kocaman sevgiler, bugün Farmasi BB göz altı kapatıcısını inceleyelim istedim. Farmasinin içeriği temiz olduğu için ten ürünlerini severek kullanıyorum. BB göz altı kremini çok yoğun kapatıcılık istemediğim günlük makyajlarımda kullanmak için aldım. Günlük makyaj için hem hafif kapatıcılık hem de temiz içerik sizce de harika değil mi?


Öncelikle söylemem gerekir yoğun göz altı problemleriniz var ise BB göz altı kapatıcıları önermem. Zaten BB kremlerden yoğun kapatıcılık beklemek yanlış olur.
Farmasi 5 Etkili BB Göz Altı Kremi vaatlerine hemen bakalım;
  • Torba görünümünü azaltır.
  • İnce çizgileri gizler.
  • Göz çevresine nemli bitiş sağlar.
  • Koyu halkaları kapatır.
  • Aydınlık görünüm verir.
Torba görünümü bende olmadığı için bu konu hakkında yorum yapamam. Ancak aydınlık görünüm ve nemli bitiş sağlama işini güzel yapıyor.


Açık mavi ve minik ambalajını çok sevimli buldum. Bu kadar kısa bir fırça aparatına sahip olması başta beni tereddüte düşürse de bir problem yaratmadı.İncecik dokusu var. Göz altlarına dağıtmak oldukça basit. Sabah makyaj yaparken bana pratik kullanım sunuyor.


Göz altı kapatıcılarında yoğun kokulardan hiç hoşlanmıyorum. Farmasi BB göz altı kapatıcısında böyle bir problem yaşamadım. Kokusuz diyebilirim!
Göz altlarım çok kuru olduğundan verdiği nem benim çok hoşuma gitti. Kabuklanmış ve ben kapatıcı sürdüm diye bağıran bir görüntü yaratmıyor. Doğal ve canlı bir bitiş veriyor.Kapatıcılığı yukarıda bahsettiğim gibi çok fazla değil. Ancak aydınlık görünüm verme konusunda oldukça başarılı. Morluk problemi yaşayanlar altından corrector geçerek hem kapatıcılığı artırabilir hem de morlukları gizleyebilirler.
Ben tek başına kullansam kapatmaz mı morluklarımı sorularınızın cevabı malesef hayır!


İki renk seçeneği var diye biliyorum. Bende ki açık olan Light to Medium tonu. Benim gibi bembeyaz tene sahipseniz bu ton gayet uygun olur.
Bu serinin yüz için olan BB kremini de denemek istiyorum kullanan varsa yorum bırakırsa sevinirim. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Başka bir ürün inceleme yazımda görüşmek üzere. Şimdilik hoşça kalın😊









YORUMLAR

BLOGGER: 3
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Farmasi 5 Etkili BB Göz Altı Kremi
Farmasi 5 Etkili BB Göz Altı Kremi
https://2.bp.blogspot.com/-5vHHxSOIONg/WS51xLVnwtI/AAAAAAAABkc/PMAKSESRC7ovd7TKOeHDrMdnkY-DzZavACLcB/s640/IMG_5380.JPG
https://2.bp.blogspot.com/-5vHHxSOIONg/WS51xLVnwtI/AAAAAAAABkc/PMAKSESRC7ovd7TKOeHDrMdnkY-DzZavACLcB/s72-c/IMG_5380.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/farmasi-5-etkili-bb-goz-alt-kremi.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/farmasi-5-etkili-bb-goz-alt-kremi.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)