Redist Keratin Yağı

Herkese yeniden merhaba, bugün Redist keratin yağını inceleyeceğiz. Ahh saçlarım diyerek biraz dert yakınayım sizlere. Zaten genetik olarak sert saçlarım var. Boya, düzleştirici derken saçlarım aşırı yıpranıyor ve iyice sertleşip sağlıksız bir görünüm alıyor.
En son kuaförüme gittiğimde şöyle bir soru sordum; Saçlarıma bu kadar bakım yapıyorum, her türlü yöntemi deniyorum. Neden ertesi güne saçlarım yine sert, mat ve cansız oluyor. Daha ne yapmam gerekiyor bilmiyorum dedim. Kuaförüm ne yaparsan yap geçici olarak düzelir. Senin saçlarının keratine ihtiyacı var dedi. Keratin Yağı almamı önerdi. Bende hemen araştırmaya başladım ve karşıma Redist markası çıktı.


Redıst ürünleri satan küçük bir kozmetik mağazasından temin ettim. 100 ml cam şişeli ambalaja sahip. Şişe tasarımı hoşuma gitti. Alt kısmı tombul yukarı doğru incecik. Cam şişeli olduğundan düşürüp kırmayayım diye özenle davranıyorum😊
Kokusu çocukken çok sevdigimiz şıp sevdi sakız gibi kokuyor. Ama bu koku saçlarda pek kalmıyor.
Kıvamı baya akışkan. Ancak şişe ağzı minicik olduğu için çok ürün akmasına engel oluyor. Bu özelliğini de çok sevdim.


Peki nedir bu keratin saça ne faydaları var? Biraz bahsedeyim!
Keratin saç, tırnak ve deride bulunan bir proteindir. Boya, düzleştirme vs. İşlemler saçtaki bu proteine zarar veriyor. Bu sebeple saçlar sert, mısır püskülü görünümde ve parlaklığını kaybetmiş bir hale geliyor.

Keratin yağı bakımının saça faydaları;

  • Saçlara dolgunluk kazandırır.
  • Saçları yeniden yapılandırır ve parlaklığını geri verir.
  • Her saç telini pürüzsüz hale getirir.
  • Saçların elektriklenmesinin önüne geçer.
  • Saçlara ipeksi bir yumuşaklık kazandırır.
  • Yıpranmış, çatallaşmış saç uçlarını onarır.
  • Kimyasal işlemlerden dolayı yıpranan, sağlıksız görünen saçları eski sağlığına kavuşturur.



Redıst keratin bakim yağı beklemediğim bir performans gösterdi. Saçlarımı yumuşacık yapıp parlaklığını daha ilk kullanımda arttırdı. Saçlarıma sanki fön çekmişim gibi bakımlı ve pürüzsüz görünüm sağladı. Etkilerini o kadar çok sevdim ki her banyodan sonra elim bu ürüne gitmeye başladı. Çünkü bu bakım yağının verdiği bakım ve yumuşaklık etkisi geçici olmadı. Ertesi gün eski haline döndürmeyip kalıcı bakım sağlıyor. Bol kepçe uygulama yapmama rağmen saçlarımda yağlanma, ağırlaşma problemi yaratmadı.

Nasıl kullanıyorum?
Banyo sonrası nemli saçlarımın boy ve uçlarına sürüp sıcak havluyla sarıyorum. 15 dakika bu şekilde bekleyip fönle kurutma makinasıyla kurutuyorum. Fönün verdiği sıcaklık ile keratin saça işlemeye aktifleşmeye başlıyor. Bu şekilde bakımı tamamlıyorum.
Sizlere de şiddetle tavsiye ederim. Redıst Keratin Bakım Yağını 25 tl ye aldım. Uygun fiyatlı ve kaliteli bakım sunuyor.
Umarım faydalı olabilmişimdir. Bloguma izlemeye almayı unutmayın. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek üzere keyifle kalın😊

YORUMLAR

BLOGGER: 1
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Redist Keratin Yağı
Redist Keratin Yağı
https://4.bp.blogspot.com/-tmxPTRHqyw8/WSbIKAHuoPI/AAAAAAAABiw/3pg3sQY0e_43-4hMFvqJF8KgKH2C8c36wCLcB/s640/IMG_5355.JPG
https://4.bp.blogspot.com/-tmxPTRHqyw8/WSbIKAHuoPI/AAAAAAAABiw/3pg3sQY0e_43-4hMFvqJF8KgKH2C8c36wCLcB/s72-c/IMG_5355.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/redst-keratin-yag.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/redst-keratin-yag.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)