Flormar Pore Mınımızıng Make-up Makyaj Bazı

Herkese yeniden merhaba, Flormar son zamanlarda harika koleksiyonlar çıkarıyor. Arty POP koleksiyonu içerisinde yer alan makyaj bazını hep merak ediyordum. Çünkü gözenek küçültmeyi ve çizgi-kırışık görünümü yok etmeyi  vaat ediyor.


Ben ten makyajımı yapmadan önce mutlaka gözenek minimize edici baz kullanıyorum. Bence makyajın en önemli aşaması baz kullanmak. Makyajın görünümünü ve kalıcılığını daha kaliteli yapıyor. Flormar Pore Minimizing makyaj bazı 25 ml küçük, sevimli bir tüp ambalaja sahip.
Bazın yapısına bakacak olursak;

  • Silikon jel yapıda
  • Şeffaf renkte
  • Dokusu kadife yumuşaklığında
  • Yağsız

Tek başına veya fondöten altına kullanılabilir. jel ve yumuşacık yapısıyla ciltte hızla dağılıyor. Ben genellikle fondöten altına kullandım.
Mat veya parlak bitişli bir baz diyemiyorum.Tam kıvamında Bu özelliğini çok sevdim.

  • Fondötenin yüzüme çok daha güzel oturmasını, pürüzsüz görünmesini sağladı.
  • Gözenek görünümünü tamamen silip attı diyemem ama minicik kaldı gözenekler, bu konuda bana yeterli oldu
  • Küçük gözenekler tamamen yok olurken daha geniş olanların boyutu azaldı dersem daha olacak.
  • Kadife yumuşaklığında yapısıyla, üzerine sürdüğüm ten makyajı ürünlerinin kolay yayılmasını ve yüzüme tutunmasını sağladı.
  • Ayrıca ten ürünlerinin cildimde ki kalıcılıklarını arttırdığını da net olarak söyleyebilirim.


Gün içerisinde cildimde yağlanma problemi yaratmadı. Bu baz hakkında olumlu-olumsuz çok fazla yorum okudum. Ben etkisiz ve işe yaramaz bir ürün olmadığını düşünüyorum.
Sürdükten sonra üzerine ten ürünü uygulamayıp cildimde ki etkisini gözlemledim. Gerçekten dakikalar geçtikçe gözeneklerim minizimize oluyordu.
Çok başarılı buldum. 29.90 tl fiyatı var. Gözenek küçültücü makyaj bazı ihtiyacınız varsa bence harika bir seçenek.
Yüzümde henüz kırışıklık ve çizgiler olmadığı için bunlar üzerindeki etkisi nasıldır yorum yapamıyorum.


Flormar Pore Mınımızıng Make-up Makyaj Bazını kullanmayı o kadar çok sevdim ki her gün kullanmak istiyorum.
Sanırım bitince tekrar satın alacağım. Ancak NYX Pore Filler hakkında çok güzel şeyler duydum onu da almak istiyorum.
Umarım faydalı olabilmişimdir. Sonraki ürün inceleme yazılarımdan haberdar olmak için blogumu izlemeye almayı unutmayın.
                                               Sevgiyle kalın ^^ ^^











YORUMLAR

BLOGGER: 2
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Flormar Pore Mınımızıng Make-up Makyaj Bazı
Flormar Pore Mınımızıng Make-up Makyaj Bazı
https://3.bp.blogspot.com/-Kn826qJcAog/WRgXmYqvVfI/AAAAAAAABc8/R9MTt3-arGgxr11t35m4Xa6JdUnNWVZegCLcB/s640/IMG_5313.JPG
https://3.bp.blogspot.com/-Kn826qJcAog/WRgXmYqvVfI/AAAAAAAABc8/R9MTt3-arGgxr11t35m4Xa6JdUnNWVZegCLcB/s72-c/IMG_5313.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/flormar-pore-mnmzng-make-up-makyaj-baz.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/flormar-pore-mnmzng-make-up-makyaj-baz.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)