LOREAL INFALLIBLE 24H FONDÖTEN

Merhaba blog ailem, hafta sonu çayımı alıp sizlere koştum. Bir süredir deneyimlediğim Loreal Infallıble fondoteni konu edeceğim yazıma. Kalıcı ve bulaşmama vaad eden fondötenlere kayıtsız kalamıyorum. Hele bir de Loreal fondöteni ise bu asla es geçmedim:) Lafı çok uzatmadan incelemeye başlıyorum o halde!


Cam şişeli, pompalı kullanışlı ambalaja sahip. Fondötenin kıvamı çok sıvı veya çok katı değil.Bu anlamda istediğim kıvama sahip.
Alırken renk skalasında bir problem olduğunu fark ettim. En açık renk ile 2. açık renk arasında aşırı ton farkı var. Yani;
Eğer en açık renk size açık kalıyorsa 2. renkte size koyu kalabilir.
Bendeki en açık ton olan Natural Rose rengi.
Nemlendirici krem kokusunu andıran hafif ve güzel bir kokusu var.


Natural Rose olan en açık rengi görünüşte bana çok uygun duruyordu. Yüzüme sürünce de bu renk uyumunu sevdim. Ancak 1 saat sonra aynaya baktığımda fondöten yüzümde oksitlenmişti(pembeleşme, koyulaşma)
Bu anlamda hayal kırıklığı yaşadım. Yaz aylarını bekliyorum tekrar kullanıma başlamak için.
Siz aşırı beyaz tenli değilseniz oksitlenme problemi sizi pek rahatsız etmeyebilir. Yinede bu fondöteni alacaksınız, ten renginizden daha açık olan rengini alıp oksitlenme payı bırakabilirsiniz. Rengi ile sorun yaşasam da fondötenin yapısı çok çok güzel

  • İlk dikkatimi çeken şey kapatıcılık etkisinin muazzam olması oldu. Bu fondötenle bütün lekelerinizi silebilirsiniz. 
  • Yüzümde hızla homojen bir şekilde dağıtabildim. Dokusu çok ince bir fondöten veya çok kalın yapılı bir fondöten değil. Kıvamında ayarlanmış.
  • Sürdükten sonra 1-2 dk içerisinde yüzümde sabitlenmeye başladı. Asla bulaşma akma problemi yaratmıyor(Telefonla konuşurken ekrana en ufak bir bulaşma göremedim)
  • Mat ve yağsız bitişli bir fondöten, yağlı ciltlerde sorunsuz kullanabilir.
  • En beğendiğim bir özelliği ise bu kadar kapatıcılığı yüksek olan bir fondöten nasıl olur da hiç ağırlık hissi oluşturmaz. Gün içerisinde varlığını hissetmedim. Sanki cildimde hiçbir şey yok gibi.


Loreal Infallıble 24H Fondöten  tüy kadar hafif yapısıyla günlük makyajlarda sorunsuz kullanılabilir. Akma,bulaşma,dağılma problemleri yaratmaması ile mezuniyet balosu, özel günler, düğünler vs. gibi durumlarda net söyleyebilirim asla sizi yarı yolda bırakmaz.
Peki 24 saat kalıyor mu?
Ben sabah 08:00 da makyajımı yapıp evden çıktım.
Tüm gün elim yüzümdeydi. Akşam 19:00 da eve gelip ten makyajıma baktım olduğu gibi yerinde duruyordu. Sildim ve tüm fondöten pamuktaydı.
Kalıcılık konusunda gerçekten başarılı.


Birazda cildimde duruşundan bahsedeyim.
Son zamanlarda cildim çok kuruduğu halde fondöten çizgilerime dolma problemi yaratmadı. Ancak öncesinde bol bol nemlendiriyorum.
Aşırı mat görünümde fondötenler cildi donuk gösteriyor ama bu öyle değil. Mat ama canlı bir görüntü katıyor.
Öncesinde baz uygulayarak daha pürüzsüz, sağlıklı bir görüntü elde ettim
Yani renginin oksitlenmesi dışında bu fondetinin yapısını, duruşunu,kalıcılığını çok beğendim.


Bileğimden anlayabilirsiniz mükemmel kapatıcılığını, damar renklerini tamamen yok etti. Son gratis indiriminde 34 tl ye almıştım. İndirimsiz fiyatıyla almanızı tavsiye etmem.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Sonraki ürün inceleme yazılarımdan haberdar olabilmek için blogumu izlemeyi ve sürekli aktif olduğum instagram hesabımdan beni takip etmeyi unutmayın. Şimdilik Hoşça kalın ^^ ^^


















YORUMLAR

BLOGGER: 8
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: LOREAL INFALLIBLE 24H FONDÖTEN
LOREAL INFALLIBLE 24H FONDÖTEN
https://4.bp.blogspot.com/-liOSNNLxsa4/WRcFWJB2oiI/AAAAAAAABbw/eiD1egJcqUwLPKtJexuKQevSu_w8EZsvgCLcB/s640/IMG_5235.JPG
https://4.bp.blogspot.com/-liOSNNLxsa4/WRcFWJB2oiI/AAAAAAAABbw/eiD1egJcqUwLPKtJexuKQevSu_w8EZsvgCLcB/s72-c/IMG_5235.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/loreal-infallible-24h-fondoten.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/loreal-infallible-24h-fondoten.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)