Procsın Nar Çekirdeği Özlü Soyulabilir Yüz Maskesi

Merhaba blog ailem, bugün çok sevdiğim bir marka olan procsın'in nar özlü soyulabilir yüz maskesini inceleyeceğiz. Cilt bakımı rutinimizde maske aşamasını atlamamakta fayda var. Çünkü maske kan dolaşımını hızlandıyor. Gözeneklerimizin temizlenmesini ve sıkılaşmasını sağlıyor. Tabi maskeleri kullanırken kendi cilt tipimize uygun olanları tercih etmemiz lazım.


Ben daha önce cildimde soyulabilir maskeler denememiştim. İlk deneyimi Procsın ile yaptım. Peki Procsın Nar çekirdeği özlü maskenin cilde sağlamak istediği katkılar neler?
  • Cildi yeniler.
  • Cildin onarılmasına ve canlanmasına yardımcı olur.
  • Sebum salgısını düzenler.
  • Gözenekleri arındırır.
  • Nar çekirdeği özü ile cildi sıkılaştırır.
Benim ilgimi tabi ki nar çekirdeği özlü olmasıyla çekti. Cilde faydalı saymakla bitmeyen nar çekirdeğinin maskesini denemek heyecan vericiydi😊
Maskenin kullanım talimatından bahsedecek olursam;
  • Cilt maske öncesinde uygun bir temizleme jeli ile temizlenir.
  • Soguk su ile hafifçe nemlendirilmiş cilde maske sürülür.
  • Kuru ve normal ciltlerde 20 dk. Yağlı ciltlerde 25 dk. bekletilir.
  • Maske çıkarıldıktan sonra cildin 1 saate kadar yıkanmaması tavsiye edilir.
  • İlk kullanım 5 hafta tavsiye edilir. İlk haftalarda haftada 2 defa, 2'şer gün aralık ile,  devam programı kullanıma haftada 1 kez ile devam edilir.


Procsin nar özlü yüz maskesi 100 ml. Nar tanelerinin renginden esinlenerek kırmızı renkli ambalaja sahip. Maskenin rengi beyaz-pembe karışımında.
Kokusu mis gibi nar aromasında. Maskeyi yukarıda anlattığım kullanım talimatlarına aynen uyarak kullandım.
İlk olarak sürerken çok zorlandım. Homojen olarak yüze uygulamak çok zor.
Maske cildimde kurumaya başlarken cildim gerildi ve ferahlama hissi oluştu. Etkisini gerçekten hissettiren bir maske.


Tamamen kurumasını bekledikten sonra yavaşça çıkarıyorum. Bu aşamada önemli olan maskeyi çok ince sürmemek gerekiyor. Bütün soyulabilen maskeler bu şekildemi bilmiyorum ama Procsin nar özlü maskeyi ince sürerseniz yerinden soymak çok zor. Ben ilk sürdüğümde ince tabaka halinde sürüp çıkarırken baya zorlanmıştım.
Maskeyi cildimden çıkardıktan sonra cildimin gerginleşmiş, gözeneklerimin sıkılaşmış olduğunu gözlemledim.
Burun kenarlarımda oluşan sebum salgısını yok etti. Ve bu etki saatlerce sürdü. Bir miktar kuruluk yaratıyor. Sonrasında cilt tipimize uygun nemlendirici kullanmakta fayda var



Homojen olarak dağıtamamaktan kastım yukarıdaki fotograftan anlaşılabilir. Yer yer boşluklar oluşuyor. Ama korkulacak bir durum yok çünkü kurumaya başlayınca düzeliyor. Cildimdeki etkilerini çok sevdim ve düzenli kullanıma devam edeceğim bir ürün oldu. Procsın markasını beni yine yanıltmadı.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Sonraki ürün inceleme yazılarımda haberdar olabilmek için blogumu izlemeye almayı unutmayın. Şimdilik hoşça kalın ^^ ^^














YORUMLAR

BLOGGER: 2
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Procsın Nar Çekirdeği Özlü Soyulabilir Yüz Maskesi
Procsın Nar Çekirdeği Özlü Soyulabilir Yüz Maskesi
https://1.bp.blogspot.com/-hWkbAtowapc/WR7QuUdEfoI/AAAAAAAABew/XVojf8hSIhw9TElqDmv6kixSxPMX19_UwCLcB/s640/IMG_5403.JPG
https://1.bp.blogspot.com/-hWkbAtowapc/WR7QuUdEfoI/AAAAAAAABew/XVojf8hSIhw9TElqDmv6kixSxPMX19_UwCLcB/s72-c/IMG_5403.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/procsn-nar-cekirdegi-ozlu-soyulabilir.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/procsn-nar-cekirdegi-ozlu-soyulabilir.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)