Farmasi Hydravite Fondöten

Merhabalar blog ailem bugün size canlı, cildi kurutmayan, tazecik görünüm sunan bir fondöten ile geldim. Şu sıralar cildim kuruyup gerildiği için mat görünüm veren fondötenleri kullanmayı hiç istemiyorum. Mat fondötenlerin cildimde fondöten var diye bağırması da beni daha nemli fondoten kullanmaya itiyor.
Farmasi markasını temiz içeriği ve kaliteli ürünleriyle çok beğeniyorum. İlk defa fondötenini deneyimledim. Hadi gelin birlikte inceleyelim.


30 ml standart fondöten gramajında. Pompalı ambalajları sevsemde tüp ambalajında sorun yaşadığımı söyleyemem. Tüpün ucu küçük olduğundan fondöteni istedigim miktarda alıp ürün israfı sorunu yaşamıyorum.
Farmasi Hydravite fondöten orta kalınlıkta ve akışkan bir yapıya sahip.
2 özellik üzerine tasarlanmış;
  • Cildi yoğun nemlendirme
  • Full kapatıcılık sağlama
Nemli bitişe sahip, kapatıcılığı yüksek fondöten daha önce hiç kullanmadım. Genellikle mat yapıda fondötenlerin kapatıcılığı yüksek oluyor.
Bu fondöten benim ezberimi bozdu diyebilirim. Kapatıcılığı şaşırtıcı derecede iyi. Sivilcelerden kalma lekelerimi sildi.


Yine beni hayrete düşüren bir özelliği ise kalıcılığının çok iyi olması. Nemli bitişe sahip fondötenler gün içerisinde uçup gidiyor. Bu fondöteni sabah sürdüm ve akşam eve geldiğimde hala yüzümde duruyordu. Altına fondöten bazı geçerek bu kalıcılığı daha da arttırıyorum.
Canlı,taze, aşırı parlak olmayan, nemli ve doğal bitişe sahip.
Cildimin yoğun kuruduğu dönemlerde bile tüm gün cildimi nemli tuttu.
Sanki saat başı nemlendirici sürüyormuşum gibi hissettim.


Cildimi yağlandırmadan tüm gün nemli tutan bu fondöten favorim oldu bile. Tüm cilt tiplerine uygun olarak üretilmiş olsa da en çok kuru ciltler severek kullanır diye düşünüyorum.
Yağlı ciltlerde her fondötende olduğu gibi, günün ilerleyen saatlerinde parlama yapacaktır. Transparan pudra geçerek kullanılabilir.
Yoğun kapatıcılık istenilmeyen günlük makyajlarda az bir miktar sürerek istenilen kapatıcılık ayarlanabilir.
Daha yoğun kapatıcılık için ise ikinci katı gönül rahatlığıyla geçilebilir. Maske görünümü etkisi yaratmıyor. Hatta cildimde fondöten varmış gibi bile durmuyor diyebilirim.


Bendeki en açık 22 numaralı tonu. Gördüğünüz gibi pembe alt tona sahip. Kolumda koyu gibi dursa da yüzümün rengine uyum sağladı. Ben çok beyaz tenli olduğum için yaz aylarında çok daha iyi uyum sağlayacak diye düşünüyorum.
Severek kullanmaya devam ediyorum ve sizde bu tarz bir fondöten arıyorsanız mutlaka şans verin.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Sonraki ürün inceleme yazılarımdan haberdar olabilmek için blogumu izlemeye almayı unutmayın. Şimdilik hoşça kalın ^^ ^^






YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Farmasi Hydravite Fondöten
Farmasi Hydravite Fondöten
https://4.bp.blogspot.com/-vff-vT50OB4/WSK_KQX9rPI/AAAAAAAABfw/YOC91qLARLo4sZ2MrCTX5jttg_4swKAiwCLcB/s640/IMG_5460.JPG
https://4.bp.blogspot.com/-vff-vT50OB4/WSK_KQX9rPI/AAAAAAAABfw/YOC91qLARLo4sZ2MrCTX5jttg_4swKAiwCLcB/s72-c/IMG_5460.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/farmasi-hydravte-fondoten.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/farmasi-hydravte-fondoten.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)