Flormar Nail Care Kalsiyum Jel

Herkese yeniden merhaba, sürekli tırnakları kırılanlar, kat kat soyulanlar, oje sürmekten tırnakları güçsüz düşenler burda mı? Tırnaklar ve kemik sağlığı için kalsiyum çok faydalı. Dışarıdan takviyeler yapmadan önce vucüdumuza da yeterli miktarda almamız gerekiyor. Ama sizde benim gibi zayıf, hemen kırılan ve sürekli oje sürümünde güçsüzleşen tırnaklara sahipseniz tırnak sertleştirici ve besleyici ürünlerden mutlaka destek alın. Doğal yöntem arayanlar için ise tırnaklara limon suyu ve kayısı yağı ile bakımı tavsiye ederim. Bende bu doğal yöntemleri elbette kullanıyorum. Fakat jel ürünler daha pratik olduğu için çoğu zaman bu tür ürünlerden de yardım alıyorum.


Gelelim flormar kalsiyum jelin vaatlerine;
Kalsiyum Jel yapısındaki besleyici,anında tırnaklara nüfuz ederek tırnaklardaki keratini kökten uca kadar güçlendirir ve kırılmaları önlemeye yardımcı olur. Özel güçlendirici Kalsiyum Pantotenat içerir.

Kullanım şekli; Haftada iki kez, iki kat olacak şekilde temiz ve ojesi tırnaklara uygulanır. İstenilen ojenin altına tek kat uygulama şeklinde de kullanılabilir.

Ojelerin altına base coat olarak da kullanılabilmesi çok hoşuma gitti. Bu şekilde uyguladığımda hem ojenin rengini tek katta vermesini hem de tırnaklarımın daha az zarar görmesini sağlıyor.


Flormar kalsiyum jel 11ml oje gramajında. Ürün gördüğünüz gibi ambalajında mavi görünümde ancak tırnaklara uygulayınca sadece renksiz cila oluyor. Fırçası ne çok tombul ne de çok küçük tam kıvamında ayarlanmış. Uyguladıktan sonra çok hızlı bir şekilde kuruyor. Parlak bir bitişe sahip. Mat ve cansız tırnak görünümünü uygulama sonrası yok ediyor. Kokusu bildiğimiz oje kokusu. Uyguladıktan bir kaç saat sonra tırnaklarım da sertleşme etkisi oluştu. Ürünün etkili olduğunu bu sayede anlamış oldum. Kalsiyum jeli ojelerimin altına uygulayarak devam ediyorum. Tırnaklarımın ojesiz olduğu zamanlarda ise mutlaka tırnak sertleştirici bir ürün kullanıyorum.
Özellikle banyo sırasında tırnaklar yumuşadığı için daha kırılmaya meyilli bu sebeple mutlaka tırnak sertleştirici ürünü banyo öncesi silmiyorum. Banyo sonrası silip daha sonra kayısı yağı sürüyorum. Bu yağ iyice emildikten sonra tekrar koruyucu jellerden uyguluyorum. Bu sayede kırılan tırnaklarımı hızla geri toparlıyorum.


Bir diğer koruma yöntemi ise ojeleri tırnaklarımda 2 günden fazla tutmuyorum. Temizledikten sonra yine bakım rutinimi uyguluyorum.
Flormar kalsiyum jeli etkili ve faydalı buldum. Zayıf tırnaklara sahipseniz mutlaka şans verin. Özellikle ojelerin altına base coat olarak uygulayıp tırnaklarımızı koruyabiliriz.
Son olarak fiyatı oldukça uygun. 5.9 TL gibi bir fiyata almıştım. Epey bereketli bir ürün defalarca kullanmama rağmen azalmadı.
Umarım faydalı olabilmişimdir. Blogumu izlemeye almayı ve sürekli aktif olduğum instagram hesabımdan beni takip etmeyi unutmayım. Sevgiyle kalın ^^ ^^





YORUMLAR

BLOGGER: 3
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Flormar Nail Care Kalsiyum Jel
Flormar Nail Care Kalsiyum Jel
https://2.bp.blogspot.com/-fBY6P5tGEpo/WNeH3BH-0fI/AAAAAAAABOc/Zkbfn8XW-IYDyRXjZ4KeP0HTj6FbBpkBgCLcB/s640/IMG_4476.JPG
https://2.bp.blogspot.com/-fBY6P5tGEpo/WNeH3BH-0fI/AAAAAAAABOc/Zkbfn8XW-IYDyRXjZ4KeP0HTj6FbBpkBgCLcB/s72-c/IMG_4476.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/flormar-nail-care-calcum-gel.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/flormar-nail-care-calcum-gel.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)