Creıghtons Pro Keratin Saç Kremi

Herkese yeniden merhaba, bloguma hoşgeldiniz. Bugün konuğum marka ismini bir türlü söyleyemediğim ve sadece gratis mağazalarında satılan bir saç kremi. Bu markanın bir kaç çeşiti daha mevcut. Ve şampuanları da var. Ben keratinli olan saç kremini aldım ama şampuan elimde çok fazla olduğu için almak istemedim. Belki ilerleyen zamanlarda deneyebilirim. 

Pro keratin saç kremi kullananlar
Ben saçlarımı açık renge boyuyorum ve sürekli dip boyası ya da cila uygulaması yapmak zorunda kalıyorum. Açık renkli saç boyaları biliyorsunuz ki yüksek volüm oksidan içeriyor. Bu sebeple saçlarım zamanla iyice yıprandı. Genetik olarak zaten sert olan saçlarım çok vahim bir hal aldı. Yıpranmış saçlara en iyi gelen şey keratin yüklemesi yapmak. Tabi ki bunu şampuan ve saç kremleriyle yapmak mümkün değil. Ancak keratin içeren ürünler saçların daha çok yıpranmasını önlüyor ve saçları olduğundan çok daha iyi hale getirip bize daha düzgün bir kullanım şekli sunuyor. Bir nevi saçları dizginliyor diyebilirim. 

Creightons pro keratin yorumları
Saçlarım için keratin içerikli bakım ürünleri arayışındayken gratis'te bu saç kremi kocaman pro keratin ibaresiyle dikkatimi çekti. Denemek istedim. 
250 ml ve tüp ambalaja sahip. Kıvamı alışık olduğum saç kremlerinden çok daha yoğun yapıda. İnanılmaz güzel bir kokuya sahip. Bir saç kremi ancak bu kadar güzel kokabilirdi. 
Saç kremi benim beklentimden çok daha güzel sonuç verdi. Etkili bir saç kremi ve çok miktarda kullanmaya gerek kalmıyor. Bazı saç kremlerini bir avuç kullansamda etki etmiyor. Bu saç kremi asla öyle değil. 


Creightons keratin saç kremi kullananlar
Şampuan sonrası saçlarıma sürüp daha sonra tarıyorum. Tarayarak saçımın her noktasına ulaştığından emin oluyorum. 2-3 dakika kadar bekleyip yıkıyorum. Verdiği yumuşaklık etkisi çok güzel hatta bir saç maskesi sürmüşüm gibi sonuç aldım. Sık boyama sebebiyle banyoda hamurlaşmaya meyilli olan saçlarımı daha tok bir hale getirirdi. Bunun sebebinin içerisinde yer alan keratin olduğunu düşünüyorum. 
Saçlarımda kalıcı bir onarım etkisi sağlamıyor. Ama saçlarımı daha kullanılabilir hale getirdiği kesin. 
Gratis indirim zamanlarında 14 tl ye aldım. İndirimsiz hali 30 tl. İndirimli halinde aldığınızda tam bir fiyat performans ürünü diyebilirim. Yıpranmış ve sert saçlarınız varsa tavsiye edebileceğim bir saç kremi. 
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın😊

#gratis keratinli saç kremi 
#keratin içerikli saç kremi 

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Creıghtons Pro Keratin Saç Kremi
Creıghtons Pro Keratin Saç Kremi
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEia42VtmNe0oDLR8cfCCMW8v5BIFh3yoqyWV_WiCiupzXJ4Ky5_T57D2w5CiGrtUuR7wcEwH3i88nrAUV4qcaZYKopV23NY4fvRSLL7EkwpZf3pbybp6WxchJeKW-bzTB9vy_dwEx4MO1Hu/w400-h266/IMG_8620-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEia42VtmNe0oDLR8cfCCMW8v5BIFh3yoqyWV_WiCiupzXJ4Ky5_T57D2w5CiGrtUuR7wcEwH3i88nrAUV4qcaZYKopV23NY4fvRSLL7EkwpZf3pbybp6WxchJeKW-bzTB9vy_dwEx4MO1Hu/s72-w400-c-h266/IMG_8620-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/creghtons-pro-keratin-sac-kremi.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/creghtons-pro-keratin-sac-kremi.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)