Urban Care Macadamia&Keratin-Saç Kremi-Durulanlamayan Saç Bakım Kremi

Herkese yeniden merhaba, bloguma hoşgeldiniz. Bugün bloguma Urban Care Macadamia&Keratin serisinin saç kremi ve durulanmayan bakım kremi konuk oluyor. Serinin şampuanını elimde kullanılmayı bekleyen şampuanlar olduğu için almadım. Bu seri çok işlem görmüş ve yıpranmış saçlar için üretilmiş. Benim saçlarımda boya işlemleri sonrası yıpramış ve sert. Ayrıca deli gibi kabarır. Bu sebeple ben durulanmayan bakım kremlerini çok seviyorum. 

Urban care saç kremi kullananlar
Urban Care Macadamia&Keratin kremleri kullanırken Ogx sülfat içermeyen şampuan kullandım. Bence şampuan saç  bakımında kilit nokta. Çünkü şampuan saçımı sert yaparsa üzerine ne sürersem süreyim bir kaç saate yine sert dolaşık oluyor. Bu ürünler saçlarıma nasıl geldi?👇


Urban Care Macadamia&Keratin Saç Kremi; 

Neler vaat ediyor
İçerisindeki Keratin ve Macadamia yağı ile işlem görmüş saçları onarır.
Yoğun nemlendirici etki
İpeksi parlaklık
Koruyucu etki
Şampuanlama sonrası saçlara masaj yaparak eşit biçimde uygulanır. Etki etmesi için biraz beklenir ve durulama işlemi yapılır. 

Urban care macadamia serisi yorumları
250 ml ve tüp ambalaja sahip. Kıvamı biraz akışkan geldi bana. Bir tık daha kıvamlı saç kremlerini daha çok seviyorum. Kokusu çok güzel. Aşırı ağır olmayan, rahatsız etmeyen hoş bir koku. Saçlarımı güzelce yumuşatıp kolayca dolaşıklığını açıyor. Ben saçlarım aşırı yıpranık olduğu için 5 dakika kadar bekletmeye çalışıyorum. Duruladıktan sonra da yumuşaklık etkisi devam ediyor. 
Onarım etkisi pek alamadım. Ama saçlarımı olduğundan çok daha iyi bir hale koyuyor. Boyadan, şekillendirme kaynaklı yıpranık saçlarınız varsa tavsiye ederim. Saçlarda ağırlaşmaya sebep olmuyor. Yine de saç diplerime çok yakınlaştırmadan uç ve boylarına sürüyorum. 
Kıvamının sıvı olması ve saçlarımın uzun olması sebebiyle saç kremini çok çabuk tükettim. Ben saç bakım ürünlerini bol kepçe kullanıyorum bu sebeple de olabilir😊


Urban Care Macadamia&Keratin Durulanmayan Saç Bakım Kremi;

Neler Vaat ediyor;
Yoğun işlem sonrası yıpranan ve zarar gören saçların yeniden canlanmasına ve yapılanmasına yardımcı olur. Elektiriklenmeyi azaltır ve saçların kolay şekil almasını sağlar. 

Nasıl kullanılır; Banyo sonrası ıslak veya kuru saçın boy ve uçlarına fındık büyüklüğünde sürülür ve durulanmaz. 
Şekillendirme sonrası son bitiş ürünü olarak 
Banyo öncesi bakım maskesi olarak 
Kullanılabiliyor.


Ben genel olarak banyo sonrası,havluyla ıslaklığını aldığım saçlarıma sürdüm. Daha sonra saçlarımı ılık havluya sarıp 5-10 dakika kadar bekletip ürünün iyice etki etmesini bekledim. 
Saçlarımdaki etsine bayıldım. Kokusu harika ve kalıcı. Yumuşacık bir etki bırakıyor. Kolay tarama sağlıyor. Benim saçlarım kurutma sonrası deli gibi kabarır. Bunu önemli ölçüde azalttı. 
Ve sanki saçlarımı daha düz bir hale getirdi. Şekillendirmeyi inanılmaz kolaylaştırıyor. Düzleştirme ve maşa işlemini hızlandırıyor. Şekillendirme sonrasında parlak bitiş bırakıyor. 
150 ml ve az miktarda kullanmak yeterli oluyor.

Watsons veya Gratis mağazalarında sık indirime giriyor. Ben A101'lere kampanyalı geldiği dönemde her her iki ürünü de 18 tl ye aldım. İkisi birlikte 36 tl olup bir çok yere göre çok ucuza geldi. Yine gelirse özellikle durulanmayan saç kremini stoklarım. Sizlere de tavsiye ederim. Paraben ve silikon içermiyorlar. 
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek üzere hoşça kalın😊

Düzenli olarak yayınladığım blog yazılarımdan haberdar olmak için blogumu izlemeye almayı ve beni instagram hesabımdan takip etmeyi unutmayın^^ ^^ 


YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Urban Care Macadamia&Keratin-Saç Kremi-Durulanlamayan Saç Bakım Kremi
Urban Care Macadamia&Keratin-Saç Kremi-Durulanlamayan Saç Bakım Kremi
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhqTvRgCNjwg9WCSSWQi-WSHNu8Ob37-TqF6y99TckOM9_RRR7V5PnNPGTfISCiWJztjEORtDyKkb1VSAL0NHwFqdsI9AbNVuqjBJgWaujUtmbCL8u2OgJhAgCKWgygMOguhBkLzktoXYZk/w400-h266/IMG_8742-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhqTvRgCNjwg9WCSSWQi-WSHNu8Ob37-TqF6y99TckOM9_RRR7V5PnNPGTfISCiWJztjEORtDyKkb1VSAL0NHwFqdsI9AbNVuqjBJgWaujUtmbCL8u2OgJhAgCKWgygMOguhBkLzktoXYZk/s72-w400-c-h266/IMG_8742-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/urban-care-macadamia-kremi.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/urban-care-macadamia-kremi.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)