Urban Care Argan Saç Serumu Kullananlar

Herkese merhaba, bloguma hoşgeldiniz. Bugün konuğum Urban Care saç serumlarından argan yağlı olanı. Urban Care İntense Keratin Saç serumunu daha önce blogumda incelemiştik. Okumak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. Argan yağının saç için faydalarını bilmeyen kalmadı sağır sultan bile duydu😊 O yüzden size uzun uzun faydalarını anlatmak istemiyorum. Bilmeniz gerekir ki argan saç serumu,argan yağı olarak piyasada satılan saç bakımlarının içerisinde minimal miktarda argan yağı var. Argan yağı normalde çok kıvamlı. Nashi Argan yağı bu konuda bence bir numara. Lafı fazla uzatmadan konumuza döneyim. Urban Care Argan saç serumunu mercek altına alalım👇

Neler vaat ediyor;

Zararlı güneş ışınlarına karşı Uv Koruması içeriyor.

Kolay kırılan yıpranmış saçları onarır

Besler

Pürüzsüzleştirir. 

Benim saç tipim genetik olarak sert. Sürekli boya işlemi sonrası daha da sertleşmiş durumda. Yıpranmış ve kuru. Özellikle tararken çıtır çıtır uçları kırılıyor. Bu saç serumunu kırılmalarımı azaltması umuduyla aldım. 

Kullanım şekli; 

1. Banyo öncesi bakım maskesi 

2. Banyo sonrası nemli saçlara 

3. Şekillendirme sonrası son bitiş serumu olarak kullanılabiliyor. 

Ben banyo sonrası havluyla ıslaklığını iyice aldığım saçlarıma uygulayıp ılık havluyla sarıyorum. 5-10 dakika arası bekleyip iyice etki etmesini sağlıyorum. Kurutma sonrası da 2 pompa kadar kullanarak fönden kuruyan saçlarıma nem vermesi amaçlı yeniden uyguluyorum. Genel olarak bütün saç bakım yağlarını, serumları bu şekilde kullanırım. 

Saçlarımda maalesef istediğim etkileri alamadım. Benim kuru ve nemsiz saçlarımı yumuşatma etkisi yetersiz kaldı. Sanki saçlarım sürsem de aynı sürmesem de. Kırılma karşıtı bir bakım etkisi de gözlemleyemedim. Saçlarımda yumuşaklık ve nemlilik olmadığı için kırılmalar yine devam etti. 

Urban care saç serumu yorumları

Alabildiğim tek güzel etki fön sonrası uygulamada parlaklık katması. Bu şekilde kullanıp bitireceğim. Tekrar satın alacağım bir ürün değil. Kokusunu da sevemedim. Bu fiyata hatta daha uyguna çok daha etkili saç serumları var. Örnek vermem gerekirse Pantene Yağ terapisi, Avon Fas Argan yağı serumu

75 ml ve kullanışlı pompalı ambalaja sahip. İndirim döneminde Gratis'ten 31 tl ye almıştım. Saç bakım serumundan beklentiniz benim ki gibi yumuşacık yapsın, biraz onarsın, kabarıklığını alsın ve sakinleştirsin şeklinde ise bu ürünü almanızı tavsiye etmem. Benim saçlarım zaten yumuşak sadece daha bakımlı parlak olsun fönden sonra süreyim derseniz bu ürünü alıp deneyebilirsiniz. 

Benim Urban Care Argan saç serumu deneyimim bu şekilde. Umarım sorularınıza cevap olabilmişimdir. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek üzere şimdilik hoşça kalın.

   Düzenli olarak yayınladığım blog yazılarımdan haberdar olabilmek için blogumu  izlemeye almayı ve beni instagram hesabımdan takip etmeyi unutmayın...


YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Urban Care Argan Saç Serumu Kullananlar
Urban Care Argan Saç Serumu Kullananlar
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhOoOBJey54nUGMoWD9kTUqSTawB2GkpKHy9xrzhFd1Rocs-2xwSX_Sg36lj3hrqI8jSzBfkXLhzwE5xhyZtOKqnakBUzCsEzwUHmr5aooerQd1CUUxErQwSpGLUXE0an5qlNOrmyPa4AAR/w400-h266/IMG_8954-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhOoOBJey54nUGMoWD9kTUqSTawB2GkpKHy9xrzhFd1Rocs-2xwSX_Sg36lj3hrqI8jSzBfkXLhzwE5xhyZtOKqnakBUzCsEzwUHmr5aooerQd1CUUxErQwSpGLUXE0an5qlNOrmyPa4AAR/s72-w400-c-h266/IMG_8954-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/urban-care-argan-sac-bakm-serumu.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/urban-care-argan-sac-bakm-serumu.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)