Gliss 4'ü Bir Arada Saç Bakım Kürü/ Kusursuz Bakım Protein+Babasu Yağı

Herkese yeniden merhaba, Bloguma hoşgeldiniz. Yakın zamanda Gliss 3 çeşiti olan Protein saç bakım kürlerini çıkardı. Bende çok merak ettiğim için ve saçlarımda boyalı olduğu için pembe ambalajlı, yıpranmış boyalı saçlar için olanını aldım. Gliss şampuanlarıyla pek anlaşamasam da bakım ürünlerini severek kullanıyorum. 

Gliss bakım kürü yorumlar
Benim saçlarım sık boyandığı için yıpranmış ve sert. Bu sebeple onarılması için protein ve keratine ihtiyacı var. Gliss'in bu ürününü görünce üzerindeki kocaman protein yazısı dikkatimi çekti. Ancak yeni çıktığı için indirim yoktu. Almayı erteledim. Biraz zaman geçince güzel bir Gratis indirimde kasa arkasınsa 18 tl ye aldım. Normal fiyatı 50 tl. İndirimsiz almanızı tavsiye etmem. Zaten Gliss ürünleri çok sık indirime giriyor. Gelelim ürünün vaatlerine; 

Parlaklık sağlama.
Boyalı saçlar için renk koruması
Antioksidan içerir.
Yüzde 96 oranında doğal kaynaklı içerikler içerir.

Gliss bakım kürü nasıl kullanılır
4 sekilde kullanımı mevcut. Bu sayede herkese hitap edeceğini düşünüyorum.  

Şampuan öncesi bakım maskesi
Saç kremi 
Şampuan sonrası yoğun bakım maskesi 
Banyo sonrası durulanmayan bakım

 olarak kullanılabiliyor. Ben genelde banyo da  şampuandan sonra 5 dakika kadar bekleterek maske şeklinde kullanıyorum. Çünkü duşta saçıma saç kremi, maske tarzı ürünler kullanmazsam saçlarım dolaşıyor ve açılmıyor. 
Maske olarak görevini çok iyi yerine getiriyor. Yumuşaçık yapıyor. Dolaşıklığı kolayca açıp kolay tarama sağlıyor. Kokusu müthiş. Bağımlı oldum kokusuna ve saçlarımdaki etkisine.
Banyo öncesi bakım olarak da denedim. Banyodan 1 saat önce sürüp daha uzun kalmasını sağladım saçlarımda. Bu şekilde de güzel bakım yapıp yumuşacık yapıyor saçları. 

Gliss babasu yağı protein bakım kürü kullananlar
Babasu yağını ben ilk defa bu ürünle duydum. "Güney Amerika'nın Amazon bölgesinde yetişen, Babasu palmiyesinin tohumlarından elde edilen berrak açık sarı, bitkisel bir yağmış. Temizlik, gıda ve cilt bakım ürünlerinde kullanılan kurutucu olmayan bir yağmış." 

400 ml oldukça gramajlı bir saç bakımı. İndirimde aldığımızı düşünürsek güzel bir fiyat-performans ürünü. 
Etkisini çok beğendiğim ve sürekli elimin gittiği bir maske oldu benim için. Bu bakım kürlerinden saçınıza uygun birini seçerek denemenizi mutlaka tavsiye ederim. Çok seveceğinize eminim. Onarım gibi bir etki henüz alamadım. Daha uzun süreler ve düzenli kullanımla belki olabilir. Ama saçlarıma bakım yaptığını ve olduğundan çok daha iyi bir hale koyduğunu kesin ve net söyleyebilirim. 
Gliss çok başarılı bir seriye imza atmış. Umarım üretimi kalkmaz sürekli alabiliriz😚
Umarım faydalı olabilmişimdir. Başka bir blog yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın😊


YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Gliss 4'ü Bir Arada Saç Bakım Kürü/ Kusursuz Bakım Protein+Babasu Yağı
Gliss 4'ü Bir Arada Saç Bakım Kürü/ Kusursuz Bakım Protein+Babasu Yağı
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiS5noransn_tu1GuZlp055XTZJ_thRUnjED-v-nqz04RCOKcK6ieKjDxjGk-QWAnUSN0sAFtjCAjncbw0VvK739A5MJ8Q7mrvaAZfpIPIoB44MA4ObHsIqb6v0kLBu_yUt38wn3dSnax5D/w400-h266/IMG_8606-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiS5noransn_tu1GuZlp055XTZJ_thRUnjED-v-nqz04RCOKcK6ieKjDxjGk-QWAnUSN0sAFtjCAjncbw0VvK739A5MJ8Q7mrvaAZfpIPIoB44MA4ObHsIqb6v0kLBu_yUt38wn3dSnax5D/s72-w400-c-h266/IMG_8606-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/gliss-4u-bir-arada-sac-bakm-kuru.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/gliss-4u-bir-arada-sac-bakm-kuru.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)