Hask Hindistan Cevizi Yağlı 5'i Bir Arada Saç Bakım Spreyi

 Herkese yeniden merhabaa😊 Miss gibi hindistan cevizi yağı kokusu severler burada mı? Peki spreyine ne dersiniz? Gratislerde satılan Hask markasına ait hindistan cevizi yağı spreyi tam aradığınız koku o zaman. Saç bakımımda Hask markasına çok güveniyorum. Saçlarıma çok iyi geliyor ürünleri. Spreyini de indirimde görünce sepetime atmıştım. İyi ki😊 

Hask ürünleri kullananlar

Aslında kokusu biraz ağır. Fresh kokular sevenler pek sevmeyecektir. Ama ben çok sevdim. Ayrıca bu koku uzun süre kalıyor saçlarımda. Peki 5'i bir arada derken neler vaat ediyor bu sprey bize! Hemen bakalım; 

Kabarmayı önler.

Yumuşaklık ve parlaklık sağlar.

Nemlendirir.

Isıya karşı koruma sağlar.

Taramayı kolaylaştırır. 

Ben fark ettim ki hindistan cevizi yağı içeren saç bakım ürünleri benim saçlarımı daha bir yumuşak yapıyor. Özellikle saç bakım serumları veya yağları. Saçlarım işlem görmüş olduğundan çok sert. Bu sebeple yumuşaklık veren, kabarmayı alan, kolay tarama sağlayan saç bakım ürünlerini bağrıma basasım geliyor😂

Hask hindistan cevizli saç spreyi kullananlar
Ambalajının güzelligine bakar mısınız ışıl ışıl! 175 ml gramaja sahip. Paraben ve sülfat içermiyor. Hask Coconut Oil saç spreyini kolay tarama yapmak için kullanıyorum genelde.  Saçlarıma parlaklık katıyor. Biraz yoğun bir yapısı var. Su gibi hafif bir saç spreyi değil. Bu sebeple saç diplerime yakın sıkmıyorum. Benim saç boy ve uçlarım çok kuru olduğu için ağırlaşma, yağlı görüntü yapmadı. Malum saçıma ne sürsem anında emiyor. Daha yok mu bile diyor😪 Saçlarım yumuşuyor ve sakinleşiyor. Ben saçlarım kuruyken uygulamayı daha çok sevdim. Bu şekilde maksimum etki aldım. Çok severek kullanıyorum.  Bitmesin diye çok sıkmayayım, azcık yeter derken bile yakalıyorum kendimi😂 E çünkü Hask ürünleri çok pahalı olmuş. İndirimsiz almam asla. Ama indirimli hali bile cep yakıyor. Bu saç spreyi indirim döneminde 35-40 tl arası.  İlk Gratislere geldiğinde ne kadar uyguna alıyordum bu markayı.

Hask markası yorumları
 Hindistan cevizi yağı da var elimde Hask'ın. Hani şu minicik kutuda ama baya bereketli olan yağlarından. Onu da çok seviyorum. Hatta bu spreyi sıkıp üstüne de azcık avuçlarımda yaydığım yağdan sürüyorum. Saçlarıma resmen nem bombası yapıyor ikisi birlikte. Vee mis bir koku. Bu saç spreyinin Biotin ve Argan çeşitleri de mevcut. Bu bitince güzel bir indirim yakalarsam onları da deneyebilirim. Benim gibi işlem görmüş sert, kabarık ve bakıma muhtaç saçlarınız varsa Hask markasına bir şans verin derim. 
Siz bu saç spreyini kullandınız mı? Aşağıya yorum olarak bırakırsanız sevinirim. 
Başka bir blog yazımda görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın😊

#Hask saç bakım spreyi kullananlar
#Hask coconut saç spreyi kullananlar
#hask saç bakım ürünleri yorum




YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Hask Hindistan Cevizi Yağlı 5'i Bir Arada Saç Bakım Spreyi
Hask Hindistan Cevizi Yağlı 5'i Bir Arada Saç Bakım Spreyi
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjdEENAmwvod5HYGe6u8_R46MLNJtJXL10Lfd9jrl2JRu0mWsNCDx94yIgZHWEFBsU2ltYrABZebh9KR5d3HTli0_oCp7yzPe2DgosZfOTSllO6DJTo54N-eg0MEvtsikMfVjubxC99hRs0/w400-h266/IMG_8927-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjdEENAmwvod5HYGe6u8_R46MLNJtJXL10Lfd9jrl2JRu0mWsNCDx94yIgZHWEFBsU2ltYrABZebh9KR5d3HTli0_oCp7yzPe2DgosZfOTSllO6DJTo54N-eg0MEvtsikMfVjubxC99hRs0/s72-w400-c-h266/IMG_8927-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/hask-hindistan-cevizi-yagl-5i-bir-arada.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/hask-hindistan-cevizi-yagl-5i-bir-arada.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)