Gliss Bio-Tech Restore-Şampuan-Maske- Sıvı Saç Kremi

Merhaba herkese, bloguma hoşgeldiniz. Gliss Bio-tech serisini mercek altına alacağız bugün. Seri genel olarak  saçları güçlendirmeyi vaat ediyor. Kök hücre kompleksi ve gül suyu içeriğine sahip. 

Gliss bio tech restore serisi kullananlar

Ambalajlarının rengi çok ilgi çekici. Hassas ve yıpranmış saçları %90 a kadar daha güçlü hale getirmeyi vaat ediyor. Ürünlerin yarısından fazlasını tükettim diyebilirim. Artık sizlere anlatma vakti geldi diye düşünüyorum😊 Hadi başlayalım o halde tek tek incelemeye. 

Gliss bio tech restore şampuan kullananlar

Bio-Tech Restore  Şampuan;

Gliss şampuanlar benim saçlarıma gelmiyor deyip bu şampuanı alıp denemem peki🙄 Yine değişmedi durum. Şampuanın ağır bir kokusu var. Güzel kokuyor aslında ama sanki başımı ağrıtıyor şampuanlarda ağır kokular. Saçlarımı banyo da yumuşacık yapıyor. Ama sanki saç derimi tam arındıramıyor. Benim saçlarım aşırı yağlı değil. Ama şampuanlar saç derimde kaşıntı yapabiliyor. Bu şampuanda da aynı sorunu yaşıyorum. Banyonun ertesi gününe kaşınmalar başlıyor. Ve çabuk kirleniyor saç derim. Hani o saç kirlenme kokusunu bilirsiniz. Daha 2. güne gelirken kirlenmiş hissi başlıyor. Utanmasa banyodan çıkınca başlayacak 😂

Ama saç uç ve boylarıma iyi geldi. Gayet yumuşak yaptı. Güzel nemlendiriyor. Yağlı ve ince telli saçlarınız varsa bu şampuandan uzak durun. Saç telleri üzerinde sanki bir ağırlık hissi bırakıyor. 

Gliss Bio-Tech Restore Saç Bakım Maskesi;

Gliss şampuanları saç derime iyi gelmemesi sebebiyle sevemesem de bakım ürünlerini çok severek kullanıyorum. Özellikle kolay tarama spreyleri favorim. Bu maskesini hem sevdim hem sevmedim. Normalde Gliss maskelerini beğenirim. Bunun da saçlarımdaki etkisi güzel. Yumuşacık yapıyor saçlarım ellerimden kayıp gidiyor. Şampaun sonrası 2-3 dakika bekleyip duruluyorum. Biraz kalıntı bırakıyor saçta. Ne kadar durulasam da saç tellerimde hafif bir tabaka kalıyor. Sanırım Gliss hassas saçları bu şekilde koruma altına almayı amaçlamış. 

Gliss bio tech restore maske kullananlar

Kıvamı o kadar yoğun bir maske ki! Elime yayıp saçıma sürmekte zorlanıyorum. Hani eskiden tüplerde Arko kremler vardı bilir misiniz? Hala da var aslında. O kremin kıvamında yoğunluğu desem abartmış olmam. Çabuk sönen, ince telli, ağırlaşmaya meyilli saçlarınız var ise bu maskeden kaçarak uzaklaşın. Benim saçlarım işlem görmüş ve aşırı kuru olduğu için banyo sonrası kuruttuğumda ağırlaşma sorunu olmadı. Ne versem emiyor benim deli saçlar😂 Saçlarım da onarıcı bir etki göremedim. Ama yumuşak saçlar elde ettiğim için tararken kırılmaları azaltma gibi bir işime yaradı😝

Gliss Bio-Tech Restore Sıvı Saç Kremi;  

Gelelim bu serideki en sevdiğim ürüne. Gliss sıvı sac kremlerini ne kadar çok sevdiğimi daha önce blogumda anlatmıştım zaten.


Bunu da çok sevdim ama sanki bunu diğerlerinden daha çok sevdim. Benim kuru, kabarık, tülerik ve boyadan iyice sertleşmiş saçlarımı anında yumuşatıp sakinleştirdi. O kadar çok sevdim ki evde bi dolu bundan var. İndirimde gördükçe stokluyorum. Yine ağırlaşmaya meyilli saçlara pek öneremeyeceğim. İlla denemek istiyorsanız saç diperinden baya uzak tutun. Diğer Gliss sıvı saç kremlerine göre daha yoğun etkiye sahip. 

Gliss bio tech restore kolay tarama spreyi kullananlar

Serideki bütün ürünlerin kokusu aynı. Bana biraz ağır gelsede güzel kokuyor. Bu spreyinde kokusu yoğun diyebilirim. Ve bir sonraki yıkamaya kadar kalıyor saçlarımda kokusu. Saç parfümü niyetine bile kullanılabilir. Saçlarınızda boya var ise uçları nemsiz ve aşırı kuruysa, Tararken çıtır çıtır kırılıyorsa bu spreyi mutlaka deneyin.

Umarım sorularınıza cevap olabilmişimdir. Benim Gliss Bio-Tech Restore serisi deneyimim bu şekilde. Düzenli olarak yayınladığım blog yazılarımdan haberdar olmak için blogumu izlemeye almayı ve beni instagram hesabımdan takip etmeyi unutmayın. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın❤



YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Gliss Bio-Tech Restore-Şampuan-Maske- Sıvı Saç Kremi
Gliss Bio-Tech Restore-Şampuan-Maske- Sıvı Saç Kremi
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiGdGrJ2OB4EHQ_DRmjYsBbWLXemNUHCcd0w5o7SblsOYj1yTyEuJ1pViezN-SAG465WAamcXFFq8KbMLmZVT2OJQd9QrKqJZ2u6_aiycO9GJdpbM0aiZYC_sCVahXfaFPTJkZ1Q144ci_d/w400-h266/IMG_8857-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiGdGrJ2OB4EHQ_DRmjYsBbWLXemNUHCcd0w5o7SblsOYj1yTyEuJ1pViezN-SAG465WAamcXFFq8KbMLmZVT2OJQd9QrKqJZ2u6_aiycO9GJdpbM0aiZYC_sCVahXfaFPTJkZ1Q144ci_d/s72-w400-c-h266/IMG_8857-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/gliss-bio-tech-restore-sampuan-maske-sv.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/gliss-bio-tech-restore-sampuan-maske-sv.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)