Herbal Essences Argan Yağı&Aloe Saç Bakım Yağı

 Herkese selamlar, bloguma hoşgeldiniz. Bugün sizlere doğal içeriğiyle dikkat çeken  Herbal Essences markasının Argan&Aloe saç bakım yağı olarak adlandırılan ürününden bahsedeceğim. Adlandırılan diyorum çünkü bu ürün saç bakım yağı değil. Bildiğiniz çift fazlı bir sprey. Bu ürünü online alışveriş yaparken görüp denemek istedim. Ben saç bakım yağı diye sipariş verdim. Elime ulaştığında çok şaşırdım. 

Herbal essences saç bakım yağı kullananlar
Minicik bir saç spreyi. 100 ml ve fiyatı indirimli olarak 40 tl civarıydı. Hala üzülüyorum verdiğim paraya. Asla değmez. O kadar çabuk bitirdim ki. Saçlarım kısa değil ve işlem görmüş boyalı. Bu sebeple tarama spreylerini çok çabuk tüketiyorum. Böyle minik olunca bana 2 hafta dayanmadı. Bu fiyata bu kadar küçük saç spreyi olunca saçlarımda mucize bir etki yapacak heralde dedim😂 Önce ürün bize ne vaat ediyor ona bakalım; 

Şekillendirmeden kaynaklı yıpranmayı onarır. Silikon ve renklendirici içermez. 

Herbal essencez argan aloe vera saç bakım yağı yorumları
Saçlarımda ki etkisi nasıl? 
Öncelikle kokusu müthiş. Ve saçlarımda uzun süre kalıyor. Taramayı hem kuru hem ıslak saçta kolaylaştırıyor. Yumuşaklık sağlıyor. Pürüzsüzlık kattı. Yani saçlarımdaki etkisini gerçekten sevdim. Asla kötü bir ürün diyemem. Onarıcı etkisi olduğunu sanmıyorum. Düzenli kullanımla yıpranmanın önüne geçebilir. Ama buncacık spreyi nasıl düzenli kullanayım🙄
Gramaj olarak daha tatmin edici olsaydı kuşkusuz sürekli almak istediğim bir saç spreyi olabilirdi. 


Çok sevsemde bahsettiğim sebepler yüzünden yeniden satın almayacağım bir ürün.Saçlarımda mucize yaratmadı sonuçta😊  Bunun yerine gliss saç spreyleri almayı tercih ederim. Benzer etkileri onlarla da sağlıyorum zaten. 
Ben saç bakımında bol kepçe kullanıyorum. Saç tipim zor. Ama siz kısa saçlı söz dinleyen saçlara sahipseniz 2 3 pıs sıksam bana yeter diyorsanız deneyebilirsiniz. 
Benim Herbal Essences markasına ait ilk ürün deneyimim bu şekildeydi. Markanın şampuanları hakkında çok güzel yorumlar var. Belki elimdeki şampuanlar bitince şans veririm. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Başka bir ürün incelemesinde görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın ^^ ^^





YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Herbal Essences Argan Yağı&Aloe Saç Bakım Yağı
Herbal Essences Argan Yağı&Aloe Saç Bakım Yağı
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEisOu3Q6X2HCtPxyaO3sPo0XH4LsxHFezsGdGeFLUTKfbrsP9Uq22PFSjqG2DWVC6HUGOslnJRfouMxzAiUKecORHX2Xug00jdVmqq9TTLCxYgK-qJHQHqSyKL4k6KDIPOu4puST1dGXPYG/w400-h266/IMG_8770-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEisOu3Q6X2HCtPxyaO3sPo0XH4LsxHFezsGdGeFLUTKfbrsP9Uq22PFSjqG2DWVC6HUGOslnJRfouMxzAiUKecORHX2Xug00jdVmqq9TTLCxYgK-qJHQHqSyKL4k6KDIPOu4puST1dGXPYG/s72-w400-c-h266/IMG_8770-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/herbal-essences-argan-yag-sac-bakm-yag.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/herbal-essences-argan-yag-sac-bakm-yag.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)