Koleston 12/11 Kullananlar

Herkese yeniden merhaba, bloguma hoşgeldiniz. Bugün sizlere kullandığım saç boyasını anlatacağım. Yaklaşık 5 ay önce Koleston 12/11 ile tanıştım. Saçlarım çok koyu bir tonda değildi. Ama rengini biraz açmak için boya araştırırken bu boyaya denk geldim. Esmerlere özel olarak üretilmiş bir seri. Koyu renk saçlar açılırken bakır yansımalar oluşuyor. Bu bakır yansımaları önlemek amacıyla üretilmiş. Ben saçlarıma oryel uygulamak istemediğim için saç rengimi bir kaç ton açabilecek boya istiyordum. Palettenin 3 ton 4 ton açabilen boyaları mevcut. Ancak yoğun küllü bir renk istiyorsanız Koleston 12/11 aradığınız boya olabilir. 


Sonu 1 ile biten saç boyaları küllü ton barındırıyor. Sonu 11 ile bittiği için bu boya daha yoğun kül tonu içeriyor. Ben saçlarıma açıcı uygulamadan açık küllü kumral rengi elde etmek istedim. Ayda 1 kez olmak üzere tüm saçlarımı bu boyayla boyuyorum. Açıcılık etkisi güzel bir boya. Ama açıcı uygulamadığım için diplerde dorelik az da olsa yapıyor. Ama diğer boyalara göre dore yansımayı daha az yapıyor. Başka bir küllü sarıyla boyadığımda diplerim gerçekten çok daha turuncu olmuştu. Bu sebeple saçlarımı oryelsiz zamanla boyayarak açma işlemine bu boyayla devam etmeye karar verdim. Siz açıcı uygulayarak bu saç boyasını kullanırsanız saçlarınızdaki bakır yansımaları yok edeceğine eminim. Çiğ sarı rengini tamamen nötrleyen bir renge sahip. Hatta boyadığınızda elde edeceginiz sonuç, direkt gri renk olur. Ben ilk boyadığımda saçlarımın daha açık sarı olan yerleri griye dönüyor. 


Doğal renk saçınızı oryel kullanmadan bir kaç ton açmak için çok ideal bir boya. Tabi ilk boyamada dore oluyor. Ama zaman geçtikçe ve boyadıkça renk daha küllü bir hale geliyor. Benim ilk boyama halimle şimdiki saç rengim arasında dağlar kadar fark var. Baya yol kat ettim ve etmeye devam ediyorum. Hala istediğim saç rengini elde edemedim. 5 ay içerisinde 5 kez bu boyayla boyadığım saç rengimi yazımın sonuna ekleyeceğim. İlk  boyadığımda yoğun küllü olan saç rengim yıkadıkça akıyor tabiki. 1 hafta sonra tatlı bir kumrala dönüyor. Daha sonra akmaya devam ederek renk iyice açılıyor. Bu süreçte mor şampuandan yardım alıyorum. Biliyorsunuz ki kül tonu saçta durmaz yıkadıkça akar. Bu boyayla çok güzel cila da yapılıyor. Saça yoğun kül tonu yükleyebilirsiniz. 


Diyelim ki açıcı uyguladınız saçınıza ve bu boyayla boyadınız. Eğer saçınız temiz ve güzel açıldıysa bu boyadan alacağınız sonuç direk gri olur. Gri tonu sevmiyorsanız korkmayın 3 yıkamada akıp harika bir soguk sarıya dönecektir. Benim gibi açıcı kullanmadan boyuyorsanız zamanla saçlarınız sarıya döner. Ben her boyadığımda biraz daha açık ton elde ettim. Saçlarımın bazı bölgelerin hala dore yansımalar mevcut. Ama ben pek sorun etmiyorum. Uzun saçlarınız varsa 2 ya da 3 kutu boya gerekebilir. Malum boyalar sadece dip boyamaya yetecek kadar üretiliyor. Kolestonun boyaları baya yoğun kıvamlı. Yoğun amonyak içeriyor. Uygularken boğuluyor gibi oluyorum. Kapalı ortamda uygulamayın. 


İçinden çıkan bu 1. gün ve 30. gün saç maskelerine bayılıyorum. Yani tamam boyaların içinden maskeler hep güzel oluyor ama Kolestonun ki daha bir güzel daha bir etkili...Bir de 15. Gün renk aktifleştirici var boyanın içinde. Ben bir kere denedim pek işe yaramadı. Bu saç boyasını mağazalara gidip bulmak pek mümkün olmuyor. Ben online olarak Watsons dan sipariş ediyorum. Koleston sesimi duy bu boyanın üretimini arttır. 😂
Geçenlerde saçımın diplerini Nevacolor küllü sarıyla boyadım tupturuncu oldu😪Açıcılığı hiç iyi değildi.  Üstüne tekrar bu boyayı uyguladım. Bir kez daha anladım açıcı uygulamadan sarı renk boyamasında bu boya efsane!


Boyanın saçlarımda akmış hali bu şekilde. Yanıltma olmasın diye mor şampuanda uygulamadım.Filtre uygulamadım. Oryelsiz uygulamada dorelikler mevcut gördüğünüz gibi. Fotografta biraz daha doreli görünüyor  Ancak saçınızı kuafördede boyatsanız boya aktıkça dorelikler mutlaka oluyoşuyor. Ben kullanmaya devam ettikçe doreliklerin azalacağına inanıyorum. Çünkü ilk boyadığımda baya turuncu olmuştu ve boyadıkça azalıyor. Saçlarımı daha önce oryel yaktığı için cesaret edemiyorum. Bu şekilde aşama aşama saçlarımı açmak daha az yıpratıyor saçımı. Benim saçlarımda boya olduğu için etkisini biraz daha geç alıyorum. Siz doğal saçınıza uygularsanız daha güzel sonuç verecektir. Ama saçlarınızın doğal rengi siyah yada çok koyu kahveyse kullanmanızı tavsiye etmem aynı şekilde saçlarınızda siyah,koyu kahve, kızıl tonlarinda saç boyası varsa da tavsiye etmem. Boya boyayı açmıyor maalesef. Biraz daha zaman geçince saçımdaki renk değişimini yeniden yüklerim görsel olarak. 
Umarım faydalı olabilmişimdir. Başka bir blog yazısında görüşmek üzere şimdilik hoşça kalın😊

Söz verdiğim gibi yeni görsel yüklüyorum buraya. 1 ay sonra yeniden boyanmış ve boyanın saçlarımdan akmış hali;





Koleston 12.1 saç boyasıyla, dip boyası yazımı okumak isterseniz  buradan ulaşabilirsiniz. 

YORUMLAR

BLOGGER: 2
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Koleston 12/11 Kullananlar
Koleston 12/11 Kullananlar
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh4xJgmZTJ0xSjiSmWQSTTzmoagUGJ4_LhyAGOcY-r2-TF3H7R9amQ7IDjlOPzr_Oi3rgtmg_OboT_dd-JTl1rBTfq-AFBXbPMVBEdebD6_bIOHyjj1Opcs1ohFhsMmIxyNaNM6iLWZT64w/w400-h266/IMG_8890-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh4xJgmZTJ0xSjiSmWQSTTzmoagUGJ4_LhyAGOcY-r2-TF3H7R9amQ7IDjlOPzr_Oi3rgtmg_OboT_dd-JTl1rBTfq-AFBXbPMVBEdebD6_bIOHyjj1Opcs1ohFhsMmIxyNaNM6iLWZT64w/s72-w400-c-h266/IMG_8890-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/koleston-forever-blonde-1211-kullananlar.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/koleston-forever-blonde-1211-kullananlar.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)