Elseve 6 Mucizevi Yağ 3'ü Bir Arada Krem-Köpüksüz Şampuan

Herkese yeniden merhaba, bloguma hoşgeldiniz. Bugün konuğum Elseve markasının köpüksüz şampuan olarak da geçen Krem şampuanı. Kulağa çok garip geliyor. Ama ben bu ürünü çok merak edip aldım. Biraz araştırdığımda kabaran saçlara çok iyi geldiğini öğrendim. Bol köpüren şampuanlar sülfat içerdiği için kabaran saçları daha da kabartıyor. Peki bu şampuan benim saçlarımda nasıl etki bıraktı? 

Elseve krem şampuan kullananlar
Önce sizlere saç yapımdan bahsedeyim. Uç ve boyları çok kuru ve sert. İşlem görmüş ve sık boya sonrası bu durum daha da feci bir hal almış durumda. Ancak saç derim yağlanmaya ve sönmeye meyilli.Ama aşırı yağlanan türden değil. Banyodan çıktım akşamına saçım yağlanıyor diyemem.  Krem şampuanı üzerinde yazan talimata göre uyguladım. 6 mucizevi yağ serisinden herhangi bir ürün kullandıysanız kokusunun müthiş olduğunu bilirsiniz. Bu krem şampuanı da aynı mis kokuya sahip. Yoğun krem kıvamında bir şampuan. Uygularken saçıma şampuan değil saç kremi sürmüş gibi oldum. Bekleme sonrası durularken saçlarım yumuşacık oldu. Sonrasında maske,saç kremi vs. bir ürün uygulama ihtiyacı duymadan çıktım banyodan. Saçlarımı kuruturken krem şampuanın etkisini anlamış oldum. Saçlarım hiç kabarmadı çok saşırdım. Saçımı sönük yaptı diyebilirim. Bu durum ince telli, çabuk yağlanan ve hacimsiz saçları pek mutlu etmeyecektir. Ama benim gibi asi, delirmiş saçlarınız var ise çok seversiniz. 

Elseve şampuan kullananlar
Saç tellerimdeki etkisini sevsemde maalesef saç derimde sevmediğim sönük görüntünün çok çabuk olmasına neden oldu. Yani 1. Günün sonunda saç derim yağlanmaya başlamıştı bile. Ki normalde ben saçlarımı 3. güne kadar yıkamadan idare edebilirim. Bu krem şampuanları saç derisi de dahil tüm saçları aşırı kuru olanlara tavsiye ederim. Çok seveceklerine eminim. Ama biz krem şampuan fikrine alışamayız gibi geliyor bana😂 Köpürmeli ki bol bol temizlendi diyelim. Öyle değil aslında ama biz buna alışmışız. 
Ben saç tellerimde ki etkisini çok sevdiğim için ara sıra kullanıp saçlarımı sakinleştiriyorum bu şampuanla. Bu şampuanın farklı 2 çeşiti daha var. Belki onlar saç derimi yağlandırmaz. Bilemiyorum bende ki seri kuru saçlar için. 

Elseve mucizevi yağ krem şampuan yorumları
Bu şampuanı kullandığımda saçlarıma fön çekme ihtiyacı da duymadım. Kabarmasını sıfıra indirip sanki şekil vermişim gibi yaptı saçlarımı. Ama saçlarımı ne kadar temizleyebiliyor. Ben bundan pek emin olamıyorum. Saçlarımıza bakım yağı, saç spreyleri, ısı koruyucular uyguluyoruz çoğu zaman bu şampuan onlardan kalan kalıntıları tam olarak arıtabiliyor mu? Bilemiyorum ve dediğim gibi sürekli değil arada kullanıyorum. 
Benim köpüksüz krem şampuan hakkında yorumlarım bu şekilde. Umarım faydalı olabilmişimdir. Başka bir blog yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın😊


YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Elseve 6 Mucizevi Yağ 3'ü Bir Arada Krem-Köpüksüz Şampuan
Elseve 6 Mucizevi Yağ 3'ü Bir Arada Krem-Köpüksüz Şampuan
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjIcKjJucvQAWB5OV-bC9Ys2G6CVLKBnXgRn02I6w421QVC46UWjLIx9A98OUV1epP3M7tx8BdO8eoqCFPQKHllyk66fLedsff3NT4m7gmCCyNefocTNWYW1o_n5wQlis0BEMhNqOPqNYj_/w400-h266/IMG_7427-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjIcKjJucvQAWB5OV-bC9Ys2G6CVLKBnXgRn02I6w421QVC46UWjLIx9A98OUV1epP3M7tx8BdO8eoqCFPQKHllyk66fLedsff3NT4m7gmCCyNefocTNWYW1o_n5wQlis0BEMhNqOPqNYj_/s72-w400-c-h266/IMG_7427-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/elseve-6-mucizevi-yag-3u-bir-arada-krem.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/elseve-6-mucizevi-yag-3u-bir-arada-krem.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)