Gliss Serum Deep Repair Saç Kremi ve Sıvı Saç Kremi

Herkese yeniden merhaba, bloguma hoşgeldiniz. Bugün konuğum Gliss Serum Deep Repair serisinin saç kremi ve sıvı saç kremi. Daha önce blogumda gliss saç bakım ürünlerini ne kadar sevdiğimi anlatmıştım. Ve bakım ürünlerini sevmeme rağmen şampuanlarıyla pek anlaşamadığımı belirtmiştim. Serum Deep Repair serisi içerisinde protein kompleksi ve hint inciri içeriyor. İlk önce banyo esnasında kullanılan saç kremini incelemeye başlayalım. 

Gliss saç kremi kullananlar
360 ml gramaja sahip. Watsons kasa arkası indiriminden 10 tl ye satın aldım. Gliss saç kremlerinden ambalajı koyu mor olan intense therapy serisini deneyip çok memnun kalmıştım. Ve ondan kaç şise bitirdim hatırlamıyorum. Sürekli ondan alıyordum, farklılık olsun diye bu sefer bu çeşitini aldım. Saçlarım işlem görmüş, boyalı ve sert yapıda. Bu tür saçlar keratin ve protein bakımına ihtiyaç duyar. Bu seri içerisinde protein kompleksi olması ile ilgimi çekti. 

Gliss ürünleri yorumları
Yıpranmış ve canlılığını yitirmiş saçları onarmak ve canlılık katmak için üretilmiş. Ayrıca gelecekte oluşabilecek yıpranmalara karşı koruma vaat ediyor. Şampuan sonrası saç uç ve boylarına uygulanıyor. Bir süre etki etmesini bekleyip durulama yapılır. 

Gliss markası yorumları
Hafif ve hoş  bir kokusu var. Kıvamı orta akışkanlıkta. Aşırı sıvı olup ora bura dökülen saç kremlerinden değil. Sert ve dolaşan saçlarımı açmaya yarıyor. Ortalama bir saç kremi diyebilirim. Saçlarınız benimki gibi aşırı sert değilse size yeterli gelecektir. Benim saçlarım sarı boyalı olduğu için saç bakım maskeleri daha iyi sonuç sağlıyor. Bu saç kremini saç boyamın içine katarak kullandım. Normalde boyadan sonra keçe gibi sert olan saçlarım çok daha yumuşak ve bakımlıydı. Benim sürekli kullanmış olduğum intense therapy saç kremi çok daha etkiliydi. O bir saç maskesi gibi daha yumuşak ve parlak yapıyordu saçlarımı. Bu bittikten sonra tekrar onunla devam edeceğim. 


Gliss Serum Deep Repaır Sıvı Saç Kremi( Kolay Tarama Spreyi) 

Gliss sıvı saç kremlerini ben yıllardır kullanıyorum. Saçlarım genetik olarak sert ve boya işlemleri sebebiyle durum daha  vahim bir hal aldı. Kolay tarama spreyi olmadan saçlarımı açmam mümkün değil. Açmaya çalışsam bile koparak kırılıyor. Bu işkenceye saçlarımı maruz bırakmamak için gliss sıvı saç kremlerini indirimde mutlaka stoklu alırım. Evimde bir karton dolusu var diyebilirim. Saçlarım kısa olmadığından çok fazla tüketiyorum.  

Gliss tarama spreyi kullananlar
Gliss sıvı saç kremlerininde çeşiti çok fazla. İçlerinden sadece parlaklık etkisi vaat eden Million Gloss serisinin spreyini sevemedim. Yeteri kadsr yumuşaklık ve kolay tarama sağlamadı çünkü. Onun dışında hepsinden çok memnunum ve her birini stoklarım. Serum Deep Repair sıvı saç kremide mis gibi kokuyor. Saçların dolaşıklığını çok çabuk açıp, kolay tarama sağlıyor. Kabarık saçlarımı daha sakin bir hale koyuyor. Üstüne saç bakım yağı geçiyorum ve pürüssüz bir görüntü oluşuyor. Gliss sıvı saç kremlerini kısaca özetlemem gerekirse kankam derim🤗 
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle sağlıcakla kalın ^^ ^^

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Gliss Serum Deep Repair Saç Kremi ve Sıvı Saç Kremi
Gliss Serum Deep Repair Saç Kremi ve Sıvı Saç Kremi
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjhJWoskXkr7LhjNDNIHOrFye9fGqNY6FWFjSWh53EQ1lkMWQujKo0AA5cjd-pLwg5nj3ZhuvNZvXqAFmMYus5rTmMGl5oL_BgOXe-ADl4LUUhwV01pdDcSUuwgMP_7zqs_1JnYIH8iGd0J/w400-h266/IMG_8915-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjhJWoskXkr7LhjNDNIHOrFye9fGqNY6FWFjSWh53EQ1lkMWQujKo0AA5cjd-pLwg5nj3ZhuvNZvXqAFmMYus5rTmMGl5oL_BgOXe-ADl4LUUhwV01pdDcSUuwgMP_7zqs_1JnYIH8iGd0J/s72-w400-c-h266/IMG_8915-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/gliss-serum-deep-repair-sac-kremi-ve-sv.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/gliss-serum-deep-repair-sac-kremi-ve-sv.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)