İnecto Argan Saç Bakım Yağı

Merhaba blog ailem. Bugün yalnızca Gratis mağazalarında satılan İnecto markasının argan saç bakım yağını mercek altına alıyoruz. Ben ilk olarak hindistan cevizi bakım yağını kullanıp çok sevmiştim. Daha önce blogumda incelemiştim onuda, okumak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.
Onun saçlarımdaki etkisini çok beğenince Arganlı olanı da indirimli döneminde alarak saç bakım rutinime ekledim. 

İnecto saç bakım yağı kullananlar
100 ml ve pompalı ambalaja sahip. Yağ renksiz şeffaf görünümde. Hafif ve güzel bir kokuya sahip. İçerisinde Argan yağı olduğunu düşünmüyorum. Yani varsa da çok çok azdır. Biliyorsunuz ki orjinal argan yağı çok pahalı. İnecto uygun fiyata sahip indirimli olarak 20 tl ye almıştım. Aşırı kıvamlı ya da akışkan değil. Kıvamı gayet iyi. 
Ben saç bakım yağlarını genellikle saç kurutma sonrası kuruyan saçlarımı nemlendirmek, yumuşatmak ve kabarıklığını almak için kullanıyorum. Saçlarım işlem görmüş ve boyalı. Genetik olarak sert olan saçlarım işlemler sonrasi haliyle daha beter oldu. Bu sebeple saç bakım yağları, saç bakım rutinimde olmazsa olmazlarım arasında. Saçları ağırlaştırmayan, kabarıklığını yatıştıran,yumuşatan etkili bakım yağlarını bağrıma basasım geliyor. 

İnecto argan yağı kullananlar
İnecto Argan yağını banyo sonrası kuruttuğum saçlarıma sürdüğümde istediğim performansı tam anlamıyla alamadım. Kabarıklığı yatıştırma konusunda yetersiz kaldı. Kolay tarama ve bir tık yumuşatma etkisi aldım. Saçlarda ağırlaşmaya ve yağlı görüntüye sebep olmuyor. Benim için ortalama bir saç bakım yağı. Belki benim saçlarımın yapısından kaynaklanıyordur. Bu ürünü saçları yıpranmamış ve aşırı bakıma ihtiyaç duymayan birine tavsiye edebilirim. Ama benim gibi delirmiş, başına buyruk saçlarınız varsa İnecto  Hindistan cevizi yağlı olanı almanızı tavsiye ederim. O benim bebeğim gerçekten🤗 
Her saç tipi farklıdır aşırı kuru saçlarınız yoksa belki bana iyi gelen Hindistan cevizi yağlı olan size ağır gelecektir. 

İnecto markası kullananlar
İnecto Argan yağını banyo sonrası ıslak saçlarıma sürerek denedim. Kolay tarama sağladı. Kurutunca saçlarım yine deli gibi kabardı. Bunu bitirdikten sonra etkisine aşık olduğum hindistan cevizi yağlı olanı tekrar alacağım. 
Yakın zamanda İnecto Markası Avokado serisini de çıkardı. Henüz denemedim. Seride diğer tüm serilerde olduğu gibi Şampuan, Saç kremi ve saç bakım yağları mevcut. Ben şampuan ve saç kremlerini henüz deneyimleyemedim. Şampuan konusunda biraz soğuk davranıyorum bir çok markaya iyi gelmiyorlar saç derime. Ama saç kremlerini denemek istiyorum en kısa zamanda. Yine buradan paylaşıyor olacağım.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Düzenli olarak yayınladığım blog yazılarımdan haberdar olmak için blogumu izlemeye almayı ve beni instagram hesabımdan takip etmeyi unutmayın.
Başka bir blog yazısında görüşmek dileğiyle şimdilil hoşça kalın😊


YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: İnecto Argan Saç Bakım Yağı
İnecto Argan Saç Bakım Yağı
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhxgrqe6MimKF7A8J6XW5FgHra3GxWTHbG_eoLRhFIAmkav1ArXytjNhRIKHUoyq9pGDwpZj5ZA4X5TqXhyphenhyphenXNhcRvVMWvSjzDxI-nePzO6d-XADHAvV1JRFMx3QdTOe266ysTo87t-iuL4m/w400-h266/IMG_8700-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhxgrqe6MimKF7A8J6XW5FgHra3GxWTHbG_eoLRhFIAmkav1ArXytjNhRIKHUoyq9pGDwpZj5ZA4X5TqXhyphenhyphenXNhcRvVMWvSjzDxI-nePzO6d-XADHAvV1JRFMx3QdTOe266ysTo87t-iuL4m/s72-w400-c-h266/IMG_8700-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/inecto-argan-sac-bakm-yag.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/inecto-argan-sac-bakm-yag.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)