Garnier Çift Fazlı Argan Yağlı Makyaj Temizleme Suyu

Merhaba blog ailem! Bugün konuğum Garnier Argan yağı içeren makyaj temizleme suyu. Çift fazlı bir makyaj temizleme suyu ve suya dayanıklı makyajı dahi çıkarmayı vaat ediyor. Ben daha önce hep pembe ambalajlı, çift fazlı olmayan serisini kullanıyordum. Ancak her gün kullandığım için göz kapaklarımda aşırı kuruluk oluşmuştu.Bu sebeple Garnierin bu ürününü aldım. Garnierin arganlı bu temizleme suyunu seven çok fazla. Hakkında o kadar güzel yorumlar duydum ki! Ben memnun kaldım mı? Hadi incelemeye başlayalım. 

Garnier makyaj temizleme suyu kullananlar
Cildim kuru olduğu için, ten makyajımı cildimi kurutmadan temizlemesini çok sevdim. Kokusu çok güzel. Bıraktığı his pamuk gibi yumuşak. Ben cildimi makyaj temizliğinden sonra yıkayanlardanım. Temizleme jeli ve suyun verdiği temizlik hissini hiçbirşeyde alamıyorum. 
Yüz, göz ve dudaklar için kullanılabiliyor.  Göz makyajımı da çok kolay bir şekilde çıkarıyor. Fakat benim gözlerimde biraz yanma yaptı. Arkasını okuduğumda parfüm içeriğinin olduğunu gördüm. 

Garnier çift fazlı makyaj temizleyicisi kullananlar
Suya dayanıklı maskara çıkarma konusunda hiç zorlanmadı. Gözlerimi yakması dışında bir problem ile karşılaşmadım. Ten makyajımı temizlerken içinde ki argan yağı cildimi kurutmadan hem makyajdan arıttı hemde bakım yaptı. 
400 ml ve uzunca süre giden bir makyaj temizleme suyu. Garnier, arganlı olandan sonra farklı çeşit ve çift fazlı makyaj temizleme suları da çıkardı. Bu bitince onları da denemek istiyorum. İndirimli olarak 20 tl ye almıştım. 

Garnier argan yağlı makyaj temizleme suyu kullananlar
Tüm cilt tiplerine uygun olarak üretilmiş. Ama yağlı ciltler ve sivilceli ciltler için bence uygun değil. Eğer kullanıyorsanız benim gibi yüzünüzü yıkayarak kullanmanızı tavsiye ederim. Kuru ciltliler özellikle ten makyajlarını çıkarırken bu ürüne bayılacaktır. Bu makyaj temizleme suyunu kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor. Aksi halde birbirinden ayrışmış halde bulunan yağ ve su dengeli bitmeyecektir. Yağ daha önce tükeniyor üstte biriktiği için. 
Benim en sevdiğim makyaj temizleme suyu bu diyemesemde kullanıp bitireceğim. Fakat gözlerimde bir tık yanmaya sebep olduğu için bitince farkli bir ürün alacağım. 
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Blogumu izlemeye almayı ve blog yazılarımı takip edebilmek için beni instagram hesabımdan takip etmeyi unutmayın😊 
Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek üzere hoşça kalın ^^ ^^




YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Garnier Çift Fazlı Argan Yağlı Makyaj Temizleme Suyu
Garnier Çift Fazlı Argan Yağlı Makyaj Temizleme Suyu
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjHAJo5S0KjbabLQJQDLoUp-pjzltgwZtZYKpnBmY4zFkXyf3tjOoJw2U2WRYOgcVR9F7SL0fhN-885-u6VvFBO2-l8Nx1FASXsQTKL50AShUvdIoKJ0wu5cYLGef_4AssK_U_2Kaby4Lwu/w400-h266/IMG_8806-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjHAJo5S0KjbabLQJQDLoUp-pjzltgwZtZYKpnBmY4zFkXyf3tjOoJw2U2WRYOgcVR9F7SL0fhN-885-u6VvFBO2-l8Nx1FASXsQTKL50AShUvdIoKJ0wu5cYLGef_4AssK_U_2Kaby4Lwu/s72-w400-c-h266/IMG_8806-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/garnier-cift-fazl-argan-yagl-makyaj.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/garnier-cift-fazl-argan-yagl-makyaj.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)