Tonı&Guy Onarıcı Saç Bakım Maskesi

Herkese yeniden merhaba, bloguma hoşgeldiniz. Bugün Tonı&Guy onarıcı etkili saç bakım maskesini mercek altına alacağız. Sizde benim gibi şampuan sonrası saç kremi veya bakım maskesi uygulamadan banyodan çıkamayanlardan mısınız? Saçlar kuru, sert ve zor taranıyorsa bu durum kaçınılmaz. 


Benim saç maskesinden beklentim saçlarıma yumuşaklık, kolay tarama ve canlılık katması. Onarım etkisi keşke yapabilseler ama pek mümkün olmuyor. Tonı&Guy Yoğun onarıcı saç bakım maskesi yıpranmış saçlar için üretilmiş, saçları kökten uca beslemeyi ve onarmayı vaat ediyor. İçerik olarak silikon ve petrol türevleri içeren bir maske. Bundan dolayı olsa gerek saçlara verdiği yumuşaklık etkisi baya iyi. 
Şampuan sonrası, yoğun ıslaklığını aldığım saçlarımın boy ve uçlarına uygulayıp bir süre etki etmesini bekliyorum. Bu süreyi vaktim varsa 5 dakika bekleyecek şekilde ayarlıyorum. Daha sonra soğuğa yakın ılık suyla duruluyorum. Saçlarım ellerimin arasından kayıp gidiyor. Gerçekten sert saçlarımı yumuşatma etkisi başarılı. 


Peki onarıyor mu vaat ettiği gibi derseniz. Hayır! Zaten böyle bir etki beklemiyordum. Saçlarımı daha kullanılabilir hale getiriyor. Sert ve dolaşık saçlarla banyodan çıkmak yerine,yumuşamış ve kolay taranan saçlarla çıkıp hem kendime hem saçlarıma eziyet etmemiş oluyorum. 


200 ml ambalaja sahip. Kıvamının ve etkisinin yoğun olması sebebiyle çok çabuk biten maske değil. Kokusu gayet güzel. Saçlarımda kalıcı bir kokusu var. Şampuanımın kokusunu bastırıyor. Saçlarım çok sert ve ben saç maskesiz yapamam diyorsanız bu ürüne şans verebilirsiniz. Ama ben onarım etkisi istiyorum, kırıklarım gitsin diye alacağım derseniz biraz hayal kırıklığı yaşayabilirsiniz. 


İçerik bilgisi merak edenler için bu görselide eklemek istedim. Toni&Guy Onarıcı saç maskesini Watsons mağazalarından indirim döneminde 40 tl civarında bir fiyata satın almıştım. Maskeyle birlikte saç kremini de satın almıştım. Onunda yumuşatma etkisi bir saç kremine göre çok iyiydi. Markanın 2 çeşit maskesi vardı yanlış hatırlamıyorsam. Diğer çeşiti nemlendirme etkiliydi. 
Umarım sorularınıza cevap olabilmişimdir. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın.😊

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Tonı&Guy Onarıcı Saç Bakım Maskesi
Tonı&Guy Onarıcı Saç Bakım Maskesi
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjLzfAauUsCeD-w-JqRCaOskS-ksvScenKgb-yCwRqXDrw0Jy_y7pCWqner5sN_o4YZCvM_9ySpUOhC04UrCQc62NUB1mL_EDFCHIQdG8SSEu6TGda8YVDIDsNjO7q9H-TuTQC4D6fc-q8R/w400-h266/IMG_7418-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjLzfAauUsCeD-w-JqRCaOskS-ksvScenKgb-yCwRqXDrw0Jy_y7pCWqner5sN_o4YZCvM_9ySpUOhC04UrCQc62NUB1mL_EDFCHIQdG8SSEu6TGda8YVDIDsNjO7q9H-TuTQC4D6fc-q8R/s72-w400-c-h266/IMG_7418-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/ton-onarc-sac-bakm-maskesi.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/ton-onarc-sac-bakm-maskesi.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)