Elseve Mor Şampuan Kullananlar

Herkese yeniden merhaba, bloguma hoşgeldiniz. Sarı saçlıların kurtarıcısı mor şampuanları artık bir çok marka çıkarmaya başladı. Saçlardaki turunculuğu alıp daha soğuk renge çevirdiği için kuaföre gitme süresini oldukça uzatıyor.  Bugün Elseve mor şampuanı mercek altına alacağız. 

Elseve mor şampuan yorumları
Sarı, gri ve rengi açılan kumral saçlardaki istenmeyen turuncu ve sarı yansımaları yok etmeyi vaat ediyor. Haftada 1 kez ve 1-3 dakika arası bekletilerek kullanılması gerekiyor. Açık kumral saçlarda daha yüksek etki alabilmek için 5 dakika bekletilmesi öneriliyor. Benim saçlarım çok açık sarı değil. Uç kısımları daha açık olmakla birlikte açık kumral renginde. 


Elseve mor şampuan yüksek pigmente sahip. Saçlarınız açıcıyla açılmış platin sarısı tonlarında ise saçınızı griye çevirecektir. Gri renkli saçlar gönül rahatlığıyla bu şampuanı tercih edebilirler. 
Kumral saçlardaki etkisini de ben çok beğendim. Turunculaşmaları nötrlüyor. Daha soğuk tonlar elde ediyorum. Saç uçlarımın rengi daha açık renk olduğu için griye dönüyor. Hatta bazen bekletmeyi fazla tuttuğumda mor lila arası bir renge dönüşüyor. Bu sebeple bekletme süresine dikkat etmeniz gerekebilir. Çok açık sarı renklerde 1 dakika bekletme yeterli olacaktır. Aksi halde mor saçla gezebilirsiniz😊 Ama morarma olsa bile endişe etmenize gerek yok. Bir sonraki yıkamada akıyor. Ve ortaya çıkan renk o kadar güzel soguk gümüş tonu oluyor ki bayılacaksınız o renge. 


Elseve mor şampuanın etkisi saçlarımda 2-3 yıkamaya kadar devam ediyor. Bazen haftada 2 uyguladığım oluyor. Ama genelde haftada 1 uygulamaya gayret ediyorum. Çünkü her mor şampuanda olduğu gibi kurutma etkisi var. Yıkama esnasında aşırı sertlik yapmıyor fakat kuruttuğunu banyo sonrası bir kaç saat geçince anlıyorum. Mor şampuan kullandıktan sonra saçlara mutlaka saç maskesi uygulamanız gerekiyor. 


Uygulama esnasında tırnaklar mora dönebiliyor. Ama uzun süre tırnağımda kaldığını görmedim. Benim için sorun yaratmadı. Elseve mor şampuan 200 ml ve fiyatı indirimde 23 tl civarına iniyor. Keşke boyutu biraz daha büyük olsaydı. Ben bol kullanıyorum galiba uygulama yaparken. Çabuk bitti😊 Kokusu çok çok güzel. 
Benim sevdiğim bir mor şampuan oldu. Çok turuncu saçlara pek etki etmez ama açık kumral tonundan itibaren yüksek performanslı, yüksek pigmentli kolay ulaşabileceğiniz bir şampuan. 
Ben  Loreal profesyonel silver şampuanını çok merak ettiğim için yeniden satın almadım. 
Umarım faydalı olabilmişimdir. Başka bir blog yazısınsa görüşmek üzere şimdilik hoşça kalın😊

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Elseve Mor Şampuan Kullananlar
Elseve Mor Şampuan Kullananlar
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjs0VughOjYzhOpbpdKFudWBJ_q_cXGk9yp1HSllyucIvFR1ZzRua8DewKlIRHtEvOuJ2S0WrDSJKiS7-DKj9J7RakVop4_kQCiek_AsXNv78jpAEG5DDEcs2GpoHtHY-sFBEs7A8B_Bp4s/w400-h266/IMG_8821-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjs0VughOjYzhOpbpdKFudWBJ_q_cXGk9yp1HSllyucIvFR1ZzRua8DewKlIRHtEvOuJ2S0WrDSJKiS7-DKj9J7RakVop4_kQCiek_AsXNv78jpAEG5DDEcs2GpoHtHY-sFBEs7A8B_Bp4s/s72-w400-c-h266/IMG_8821-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/elseve-mor-sampuan-kullananlar.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/04/elseve-mor-sampuan-kullananlar.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)